×

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها

سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی دارند، به خدمت سربازی فرا خواند

فراخوان-مشمولان-فارغ-التحصیل-دانشگاه-ها

 سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی دارند، به خدمت سربازی فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه سال 1397دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت 6 صبح روز شنبه و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح شنبه در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

حضور نداشتن بموقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب می شود و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی در پی خواهد داشت.

مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را ببینند و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.