×

کلاهبرداری در قالب شرکت های هرمی

کلاهبرداری در قالب شرکت های هرمی

رییس کل دادگستری گلستان از کلاهبرداری در قالب شرکت‌های هرمی به بهانه سرمایه گذاری خبر داد و گفت صاحبان این شرکت هرمی با اعلام این که در حوزه انرژی‌های پاک فعالیت می‌کنند، افراد را به سرمایه گذاری و تشکیل زیرشاخه ترغیب می‌کردند

کلاهبرداری-در-قالب-شرکت-های-هرمی وکیل 

رییس کل دادگستری گلستان از کلاهبرداری در قالب شرکت‌های هرمی به بهانه سرمایه گذاری خبر داد و گفت: صاحبان این شرکت هرمی با اعلام این که در حوزه انرژی‌های پاک فعالیت می‌کنند، افراد را به سرمایه گذاری و تشکیل زیرشاخه ترغیب می‌کردند.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان در این باره اظهار کرد: سرشاخه‌های این شرکت هرمی، افراد را به سرمایه گذاری در این شرکت صوری ترغیب می‌کردند و از آنان می‌خواستند افراد بیشتری را به عنوان زیرشاخه جذب کنند تا به همان نسبت، سود بیشتری عایدشان شود.

وی افزود: افراد مبالغ مختلفی در این شرکت صوری سرمایه گذاری کرده اند که این پول‌ها در قالب مقادیر زیادی ارز از طریق یک صرافی غیر مجاز به مالزی منتقل شده است.

هاشمیان ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این شرکت وجود خارجی ندارد و فقط روی کاغذ در مالزی ثبت شده است.

به گفته هاشمیان، تاکنون 7 نفر از سرشاخه‌های این شبکه هرمی که اهل گرگان هستند بازداشت شده اند و تحقیقات برای شناسایی اموال و مسدود کردن حساب‌های بانکی این افراد در حال انجام است.

این مقام ارشد قضائی گلستان از افرادی که در این شبکه هرمی سرمایه گذاری کرده اند خواست به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان مراجعه و شکایت کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.