×

آمادگی تعزیرات برای ایجاد شعب در شهرستان ها

آمادگی تعزیرات برای ایجاد شعب در شهرستان ها

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان از آمادگی تعزیرات برای استقرار و افتتاح شعب در شهرستان‌ها با همکاری مسئولان استانی خبر داد

آمادگی-تعزیرات-برای-ایجاد-شعب-در-شهرستان-ها وکیل 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان از آمادگی تعزیرات برای استقرار و افتتاح شعب در شهرستان‌ها با همکاری مسئولان استانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، جمال انصاری در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیشبرد اهداف و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جز با مردم‌سالاری دینی و همدلی مدیران و متولیان محقق نشده است.

وی افزود: سازمان تعزیرات در نیمه دوم دهه دوم انقلاب با مقتضیات موجود شکل گرفت و انتظار و مطالبات برای جاگذاری، افتتاح و استقرار شعب تعزیرات در همه شهرستان‌ها منطقی است.

انصاری تصریح کرد: سیاست‌گذاری دولت‌های مختلف خصوصاً پس از تصویب قانون نظام صنفی، مداخله اتحادیه‌ها و اصناف در بازار است و به همین دلیل ما هم مثل بقیه دنیا باید به سمت این نوع نظارت‌ها گام برداریم اما شرایط موجود اقتصادی و متغیرهای قیمت‌های روز بازار ضرورت حضور همه دستگاه‌های حاکمیتی در بازار را بیش از پیش می‌کند و سازمان تعزیرات نیز در راستای چابک سازی و گسترش زیرساخت‌های خود باید نظارت، کنترل و برخورد در بازار را مدیریت کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با همکاری و مشارکت مدیران و مسئولین استان کرمان نسبت به استقرار و افتتاح شعب در شهرستان‌های مورد نظر اقدام کنیم، افزود: در سال جاری 100 نفر رئیس شعبه به جمعیت 600 نفری رؤسای شعب تعزیرات در سراسر کشور افزوده شده و در آزمون جدید نیز نیروهای بیشتری به سازمان جذب می‌شوند که دغدغه‌های شما و سایر استان‌ها در بحث نیروی انسانی و افتتاح ادارات جدید محقق شود.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این نشست خواستار استقرار و افتتاح شعب تعزیرات در شهرستان‌ها و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق دام شد.

مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، صداوسیما، اموال تملیکی و فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه خواستار مکانیزه کردن ارتباطات اداری و استعلامی مکاتبات خود با شعب تعزیرات در شهرستان‌ها و استقرار و افتتاح بیشتر شعب در شهرستان‌های استان کرمان شدند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.