×

فیلتر 28 سایت موسسه های جعل مدرک

فیلتر 28 سایت موسسه های جعل مدرک

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از فیلتر 28 سایت موسسه‌های جاعل مدرک تحصیلی خبر داد

فیلتر-28-سایت-موسسه-های-جعل-مدرک وکیل 

­دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از فیلتر 28 سایت موسسه‌های جاعل مدرک تحصیلی خبر داد

­فیلتر 28 سایت موسسه‌های جعل مدارک تحصیلیجواد جاوید نیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: بعد از شکایت نماینده وزارت علوم از موسسات آموزشی متخلف، سایت‌های این موسسات فیلتر و 7 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

وی گفت: ارائه غیرقانونی مدارک دیپلم تا دکتری، ارائه مدارک بدون آزمون و بدون مجوز از وزارت علوم، ارائه غیرقانونی مدارک پزشکی، ارائه مدارک جعلی دانشگاه‌هایی همچون میکی موتو ژاپن، EFMD اروپا، ارائه غیرقانونی مدارک معادل از دیپلم تا دکتری و پیرا پزشکی، ارائه مدارک MBA، DBA بدون حضور و بدون مجوز، عقد قرارداد غیرقانونی با دانشگاه، ارائه مقاطع غیرقانونی از کارشناسی تا دکتری در آمریکا، ارائه مدارک بین المللی جعلی و ارائه غیرقانونی مدارک دانشگاهی بدون گذراندن دوره در تمامی رشته‌ها از مهمترین تخلفات این موسسات غیرمجاز است.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی ادامه داد: این سایت‌ها با دستور بازپرس شعبه 751 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 7 مشهد فیلتر شدند.

وی با بیان این که صدور مدارک جعلی تحصیلی خسارات زیادی را به آموزش عالی کشور وارد می‌کند، تاکید کرد: دستگاه قضایی حامی هر گونه فعالیت و کسب و کار مجاز در چارچوب قانون و رصد و برخورد با مجرمان خط قرمز دستگاه قضایی است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.