×

علت حضور مدیران بازنشسته در برخی دستگاه ها چیست؟

علت حضور مدیران بازنشسته در برخی دستگاه ها چیست؟

هیچ مدیر بازنشسته‌ای در دستگاه‌های دولتی باقی نمانده است و فقط تعدادی با قرارداد‌های 60 ساعته مشغول به کار هستند

علت-حضور-مدیران-بازنشسته-در-برخی-دستگاه-ها-چیست؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هیچ مدیر بازنشسته‌ای در دستگاه‌های دولتی باقی نمانده است و فقط تعدادی با قرارداد‌های 60 ساعته مشغول به کار هستند.

هیچ مدیر بازنشسته‌ای در دستگاه‌های دولتی باقی نمانده است/ به کارگیری افراد بازنشسته با قرارداد‌های 60 ساعته منعی نداردقاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: در حال حاضر مدیر بازنشسته‌ای در دستگاه‌های دولتی باقی نمانده است.

وی افزود: تمام مدیرانی که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شدند، رفته‌اند و اگر کسی مدیری را می‌شناسد که هنوز به کار مشغول است، می‌تواند معرفی کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی از افراد بازنشسته‌ای که هنوز در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند، قرارداد‌های 60 ساعته منعقد کردند که از نظر قانونی منعی ندارد.

سراج تصریح کرد: برخی از اشخاص تصور می‌کنند که این  افراد بازنشسته‌ای که با قرارداد‌های 60 ساعته مشغول به کار هستند، به صورت دائمی به کار گرفته شده‌اند که این تصور نادرست است و این افراد تغییر وضعیت داده‌اند.

منبع : باشگاه خبرگزاری جوان

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.