×

بازرسان در امور مدیران اجرایی دخالت نکنند

بازرسان در امور مدیران اجرایی دخالت نکنند

بازرسان نباید در امور مدیران اجرایی دخالت کنند یا دنبال مچ گیری از آنها باشند زیرا روحیه خدمت و تلاش و کار از مدیران گرفته می‌شود

بازرسان-در-امور-مدیران-اجرایی-دخالت-نکنند

معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان نباید در امور مدیران اجرایی دخالت کنند یا دنبال مچ گیری از آنها باشند زیرا روحیه خدمت و تلاش و کار از مدیران گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا حسین شهرابی فراهانی در آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همدلی و تعامل خوبی بین دادگستری، بازرسی و دیگر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی با بیان اینکه، بازرسان بیشتر به دنبال ارشاد مدیران باشند، مدیران هم به وظایف قانونی خود عمل کنند، اظهارکرد: یکی از وظایف عمده بازرسان حسن انجام امور در نظام اداری و پیشگیری از بروز فساد در نظام اداری است.

معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: بازرسان با تذکرهای به موقع و لازم از بروز خطا و فساد در ادارات پیشگیری کنند، چون این تذکر نوعی پیگیری است زیرا هم هزینه در پی ندارد و هم آبروی مدیر محفوظ می ماند.

شهرابی فراهانی با بیان اینکه افتخاری است که فردی چون حاج آقای مزارعی رئیس کل دادگستری استان در راه قانون و انجام قانون باشد، نتیجه اش همدلی ست که اکنون وجود دارد.

وی ادامه داد: دوران تحریم است و نظام فشار اقتصاد ما را هدف گرفته است ما با این همدلی از این بحران خارج می شویم.

معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه سید مهدی تقوی به سمت بازرس کل استان مرکزی منصوب شده اند، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی استان مرکزی را با درایت و مدیریت و نظارت بر حسن اجرای قوانین از آقای تقوی استفاده  شود و  مدیر جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 40 سال در سازمان بازرسی سابقه دارد و قبلاً در این استان خدمت کرده است با همدلی و همکاری و نظارت بر دستگاهها نباید در کار مدیران دخالت انجام وظیفه که روح شجاعت و تصمیم گیری را از آنها بگیریم، برخی از خطاها را نا دیده بگیرید.

به گزارش ایسنا، در پایان این آئین "غلامحسین کرمی" به سمت بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از "سید مهدی تقوی" بازرس کل قبلی تقدیر به عمل آمد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.