×

بنگاه معاملاتی املاک دارای مجوز امین حکومت است

بنگاه معاملاتی املاک دارای مجوز امین حکومت است

وقتی یک بنگاه معاملاتی املاک مجوز فعالیت اخذ کرده، یعنی حکومت آن بنگاه را به‌عنوان امین خود معرفی کرده است، پس امین حکومت باید همه جوانب را در نظر بگیرد و به کار و فعالیت خود خیانت راه ندهد

بنگاه-معاملاتی-املاک-دارای-مجوز-امین-حکومت-است

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: وقتی یک بنگاه معاملاتی املاک مجوز فعالیت اخذ کرده، یعنی حکومت آن بنگاه را به‌عنوان امین خود معرفی کرده است، پس امین حکومت باید همه جوانب را در نظر بگیرد و به کار و فعالیت خود خیانت راه ندهد.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام حسن مظفری در همایش مشاوران املاک که در راستای اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان در سالن همایش دادگستری زنجان برگزار شد، گفت: اکثر اصناف در هر صنفی انسان‌های دین‌دار، مومن، عادل و ماخوذ به حیا هستند ولی در هر قشر و صنفی افرادی وجود دارند که عملکرد قشر دیگر را زیر سئوال می‌برند، در یک جامعه اسلامی نباید چنین افرادی وجود داشته باشند.

وی افزود: در همه جلسات در خصوص باغ‌شهرها تذکر داده‌ایم و بیش از 10 سال است که به غیرقانونی بودن آن‌ها تاکید می‌کنیم و در اینجا هم با صراحت می‌گوییم در استان زنجان هیچ باغ‌شهری به نام هیچ ارگانی مجوز ندارد و نخواهد داشت و مردم نباید با حرف دلالان فریب بخورند.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان ضمن مهم برشمردن آب‌های زیرزمینی، اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای نسبت به حفر و استفاده غیرمجاز از آب‌های زیرزمینی اقدام کنند. شرکت آب منطقه‌ای مکلف به پر کردن چاه‌های غیرمجاز بوده که این کار در حال انجام است.

مظفری ادامه داد: وقتی یک بنگاه معاملاتی املاک مجوز فعالیت اخذ کرده، یعنی حکومت آن بنگاه را به‌عنوان امین خود معرفی کرده است، پس امین حکومت باید همه جوانب را در نظر بگیرد و به کار و فعالیت خود خیانت راه ندهد.

وی با طرح سئوالاتی از قبیل انجام جرم چه آثاری دارد و آثار وضعی جرم چیست، یادآور شد: اثر وضعی جرم همان است که نتیجه بعضی از کارهای‌مان را در همین دنیا خواهیم دید، یعنی هر کاری در این دنیا انجام دهیم خداوند کیفر برخی از آن‌ها را در این دنیا خواهد داد، پس لازم است ضمن مراقبت از اعمال و رفتار خود سبب رضایت باری‌تعالی شویم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.