×

انقعاد تفاهم نامه بین قوه قضاییه بیمه دانا و بانک قرض الحسنه مهر ایران

انقعاد تفاهم نامه بین قوه قضاییه بیمه دانا و بانک قرض الحسنه مهر ایران

تفاهم نامه پرداخت تسهیلات برای پوشش‌های بیمه‌ای مورد درخواست شاغلین و بازنشستگان قوه قضاییه در قالب طرح مهر دانا امروز بین قوه قضاییه، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا منعقد شد

انقعاد-تفاهم-نامه-بین-قوه-قضاییه-بیمه-دانا-و-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران

تفاهم نامه پرداخت تسهیلات برای پوشش‌های بیمه‌ای مورد درخواست شاغلین و بازنشستگان قوه قضاییه در قالب طرح مهر دانا امروز بین قوه قضاییه، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا منعقد شد.

 به گزارش ایسنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، تفاهم نامه پرداخت تسهیلات برای پوشش‌های بیمه‌ای مورد درخواست شاغلین و بازنشستگان قوه قضاییه در قالب طرح مهر دانا امروز بین قوه قضاییه، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا منعقد شد.

در این مراسم  مرضیه وحید دستجردی رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه، ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه دانا و اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران حضور داشتند.

وحید دستجردی در این جلسه گفت: بیمه دانا بیمه‌ای است که قبل از انقلاب تاسیس شده و اساس آن درمان بوده است، علاوه بر آن خدمات خوبی در زمینه بیمه ارائه می‌کند و طرح مهر دانا کمترین هزینه را ایجاد و بیشترین منفعت را به بار می‌آورد.

وی افزود: طرح مهر دانا برنامه بسیار خوبی است که به همه کارکنان و قضات در قوه قضاییه توصیه می‌کنم از این خدمت بزرگ که برای آن‌ها کمترین هزینه را دارد، استفاده کنند.

رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه با بیان اینکه این طرح قرض الحسنه است و به مردم کمک می‌کند که امیدواریم سایر بانک‌ها نیز از این اقدام تبعیت کنند، بیان داشت: امروز نیاز به اقتصاد مقاومتی داریم تا مردم کمترین مشکلات اقتصادی را داشته باشند.

در ادامه نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا گفت: طرح مهر دانا در راستای تفاهم با بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام تک و منحصر به فردی است که در راستای پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب انجام می‌شود و ما دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم.

کاردگرادامه داد: ما با ابزار نظام سرمایه داری نمی‌توانیم تمدن نوین اسلامی ایجاد کنیم بلکه باید با ابزار اسلامی به این هدف برسیم.

مدیر عامل شرکت بیمه دانا با بیان اینکه در سال گذشته در صنعت بیمه حدود 20 میلیون بیمه نامه صادر شده است، افزود: در طرح مهر دانا همه کسانی که به دفاتر فروش بیمه دانا مراجعه می‌کنند و متقاضی خرید بیمه نامه باشند برای هر نفر تا سقف 2.5 میلیون تومان بانک قرض الحسنه مهر وام اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به مزایای تفاهم نامه طرح مهر دانا گفت: این طرح بدون کارمزد و بدون مراجعه به بانک است و ما تلاش می‌کنیم خدمات خوب بیمه‌ای در حوزه شخص ثالث، بدنه اتومبیل و آتش سوزی به متقاضیان ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت بیمه دانا با تاکید بر اینکه بیمه توأم با آرامش و آ‌سایش است، ادامه داد: خرید این بیمه نامه باید همراه خود آسایش و آرامش را داشته باشد که امید است این تفاهم نامه این مهم را برآورده کند.

در ادامه مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: مسیر حوزه بیمه‌ای و بانکی به سمتی می‌رود که بانک‌ها و نهاد‌ها خدمات بهتری به مردم برسانند.

اکبری بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک تمام عیار قرض الحسنه‌ای است که این کار در واقع مدیریت وجوه را انجام می‌دهد.

وی به مزایای اصلی طرح مهر دانا اشاره کرد و حذف مراجعات به دو دستگاه بیمه و بانک و انجام همه امور به صورت الکترونیکی را از جمله آن‌ها دانست.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: امروز به دلیل شرایط اقتصادی هزینه‌های زیادی بر مردم تحمیل شده است که قرض الحسنه می‌تواند این فشار مقطعی را از بین ببرد.

اکبری ادامه داد: شرایط بقای این قرار داد این است که در وصول مطالبات و اقساط بهینه کار کنیم و اگر مردم به موقع اقساط را پرداخت نکنند اینگونه طرح‌ها متوقف خواهد شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.