×

رای به اعمال ماده 92 قانون دیوان عدالت اداری در مورد دفترچه عوارض محلی شوراهای برخی شهرها

رای به اعمال ماده 92 قانون دیوان عدالت اداری در مورد دفترچه عوارض محلی شوراهای برخی شهرها

نشست هفتگی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در روز چهاردهم اسفند 97 برگزار شد و طی آن مواردی از شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی از دستگاه اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت

رای-به-اعمال-ماده-92-قانون-دیوان-عدالت-اداری-در-مورد-دفترچه-عوارض-محلی-شوراهای-برخی-شهرها وکیل 

در نشست هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بررسی شد؛

خبرگزاری میزان- نشست هفتگی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در روز چهاردهم اسفند 97 برگزار شد و طی آن مواردی از شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی از دستگاه اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.                 

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری نشست هفتگی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در روز چهاردهم اسفند 97 با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه و قضات عضو هیأت عمومی برگزار شد و طی آن مواردی از شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی از دستگاه اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نخستین دستور نشست 14 اسفند هیأت عمومی شکایت شخص حقیقی از معاون استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور با خواسته ابطال مصوبه مورخ 92/4/23 شورای تأمین شهرستان نیشابور بود.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی در این مورد با اکثریت آراء، رأی به عدم ابطال این مقرره داد.
بر اساس این گزارش سه شکایت بعدی مربوط به درخواست اعمال ماده 92 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری در مورد دفترچه عوارض محلی شورا‌های اسلامی شهر‌های گنبدکاووس، اسلامشهر و گراش بود که هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی این شکایات، رای به اعمال ماده 92 در مورد آن‌ها داد.

دستور بعدی جلسه 14 اسفند 97 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، شکایت یکی از شهروندان از سازمان اداری و استخدامی با خواسته ابطال بخشنامه شماره 1512844 مورخ 96/8/22 سازمان اداری و استخدامی کشور بود.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی در این مورد رای به این بخشنامه داد.

آخرین دستور جلسه 14 اسفند 97 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، شکایت یکی از شهروندان از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، شورای اسلامی شهر رباط کریم و شهرداری رباط کریم با خواسته ابطال بند 8 طرح تفصیلی شهر رباط کریم در خصوص اعطای امتیاز و جبران خسارت در محدوده خارج از بافت‌های فرسوده بود.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی در این مورد، رای به ابطال این بند 8 طرح تفصیلی شهر رباط کریم داد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.