×

رونمایی مدل امنیتی پلیس فتا در کسب و کار اینترنتی

رونمایی مدل امنیتی پلیس فتا در کسب و کار اینترنتی

نظارت پلیس فتا بر فضای مجاز‌ی بصورت ماتریسی است و نمی‌توان گفت که پلیس فتا باید بر تمام موارد نظارت داشته باشد

رونمایی-مدل-امنیتی-پلیس-فتا-در-کسب-و-کار-اینترنتی

کارشناس امنیت پلیس فتا: نظارت پلیس فتا بر فضای مجاز‌ی بصورت ماتریسی است و نمی‌توان گفت که پلیس فتا باید بر تمام موارد نظارت داشته باشد

رونمایی مدل امنیتی پلیس فتا در کسب و کار اینترنتی؛ به زودیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ علی محمد رجبی در گفتگو با برنامه «چالش» گفت: زمانی که یک کسب و کار مجوز کار می‌گیرد باید روند کاری را بصورت کامل و سالم انجام دهد و پلیس نمی‌تواند به طور مداوم روند نظارتی بر آن داشته باشد مگر اینکه موجب تخلف شود که پلیس وارد عمل شده و کار را متوقف می‌کند.

وی رتبه بندی در حوزه کسب و کار را برای این حوزه الزامی دانست و از ارائه مدل امنیتی توسط پلیس فتا خبر داد و افزود: به زودی مدل امنیتی پلیس فتا رونمایی خواهد شد که با شروع آن بسیاری از جعل و تخلف از این فضا گرفته می‌شود.

کارشناس امنیت پلیس فتا گفت: در حال حاضر یک کسب و کار اینترنتی با قدمت کارکرد 10 ساله با یک کسب و کار اینترنتی با قدمت 2 روزه تراکنشی یکسان دارند و این یک مشکل بزرگ برای این فضا محسوب می‌شود.

رجبی در خصوص اقدامات پلیس فتا در پیشگیری از جرائم اینترنتی افزود: پلیس فتا در مرکز تشخیص پیشگیری از جرائم سایبری در 34 استان و 174 شهر بصورت شبانه روزی با تمام تجهیزات و نیروی انسانی در حال رصد و پایش فعالیت‌های وب سایت ها، کانال‌ها و کلیه فضای مجازی است.

سرهنگ رجبی با اشاره به تلاش بی وقفه پلیس فتا و اطمینان بخشی به مردم گفت: پلیس فتا به مردم اطمینان می‌دهد که در فضای سایبری تمام تلاش خود را می‌نماید.

وی افزود: توصیه من برای کسب و کار‌های خانگی این است که به جای درگیری در فرآیند IT برای فروش محصولات خود از پلتفرم‌های اشتراکی استفاده نمایند.

کارشناس امنیت پلیس فتا به رادیو اقتصاد گفت: ما درصدد هستیم که اپلیکیشن‌ها را بستری امن کنیم تامردم به سهولت و اطمینان به کسب و کار بپردازند.

سرهنگ علی محمد رجبی در پایان ضمن اشاره به پیشرفت فضای مجازی کسب و کار افزود: با چند صد برابری استارت آپ‌ها ظرف چندسال اخیر این نکته قابل تامل است که پلیس فتا فضای امنیتی را طوری مدیریت نموده که کسب و کار‌ها در محیط سالم با یک روند پر شتاب به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.