×

برنامه های پلیس پیشگیری ناجا در سال 98

برنامه های پلیس پیشگیری ناجا در سال 98

خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم به عنوان مهمترین ماموریت پلیس با جدیت در دستور کار قرار دارد

برنامه-های-پلیس-پیشگیری-ناجا-در-سال-98 وکیل 

خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم به عنوان مهمترین ماموریت پلیس با جدیت در دستور کار قرار دارد.

برنامه‌های پلیس پیشگیری ناجا در سال 98به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار"محمد شرفی" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه پلیس برای مناسبت‌های پایانی سال برنامه‌های زیادی برای کاهش جرایم در دستور کار خود دارد، اظهار داشت: یکی از این برنامه ها، راه اندازی قرارگاه نوروزی با هدف ارتقاء امنیت برای مسافران و همچنین پیشگیری از حوادث رانندگی است.

وی برگزاری جلسات مستمر با دستگاه‌های مختلف به منظور مسئول سازی را از دیگر برنامه‌های پلیس برشمرد و افزود: علاوه بر اینکه تمام دستگاه‌ها بستری را برای استفاده مردم از شرایط موجود فراهم می‌کنند، پلیس نیز در حوزه پیشگیری از جرایم با توجه به ایام پایانی سال، مراکز خرید و فروش را با قدرت تحت پوشش قرار می‌دهد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه پلیس با استفاده از تمام تجهیزات در خدمت مردم است، خاطر نشان کرد: گشت زنی‌های هدفمند پلیس به صورت آشکار و نامحسوس با قدرت در این ایام تشدید می‌شود.

وی از برنامه‌های ویژه پلیس در سال آینده برای پیشگیری از جرایم نیز خبر داد و گفت: ادامه طرح تحول کوپ در خصوص توسعه و ساختارها، افزایش شاخص‌های توانمندی کارکنان، راه اندازی واحد‌های سیار پلیس برای پوشش مناطق دوردست، افزایش توان کلانتری و پاسگاه ها، استفاده از فن آوری و تکنولوژی و ... از جمله برنامه‌هایی است که در سال آینده با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی، ایجاد واحد‌های سیار پلیس را موجب دسترسی راحت و آسان مردم به پلیس برشمرد و افزود: به منظور کارآمدی و اثربخشی بیشتر ایستگاه‌های بازرسی، طرح آمایش این ایستگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های پلیس در سال 98 می‌باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به حضور مستمر و همیشگی پلیس در سطح جامعه، گفت: خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم به عنوان مهمترین ماموریت پلیس با جدیت در دستور کار قرار دارد.

سردار شرفی با اشاره به تجهیز بیش از یک هزار دوربین البسه پلیس، یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال جاری، 5 هزار البسه مجهز به دوربین نیز آماده و به کلیه یگان‌های انتظامی تحویل خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان توسعه دوربین‌های معابر را از دیگر برنامه‌های مهم و اساسی برشمرد و گفت: این اقدام به منظور پایش حوزه سرزمینی برای پیشگیری از وقوع جرایم انجام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.