×

مردم بدون نگرانی از سرقت اموال خود شهرها را تخلیه کنند

مردم بدون نگرانی از سرقت اموال خود شهرها را تخلیه کنند

دادستان عمومی و انقلاب دشت آزادگان با بیان این که تاکنون هیچ گزارش سرقتی از سوی مردم یا نیروی انتظامی اعلام نشده است، گفت مردم بدون نگرانی از سرقت اموال خود، شهرها را تخلیه کنند

مردم-بدون-نگرانی-از-سرقت-اموال-خود-شهرها-را-تخلیه-کنند وکیل 

اهواز - دادستان عمومی و انقلاب دشت آزادگان با بیان این که تاکنون هیچ گزارش سرقتی از سوی مردم یا نیروی انتظامی اعلام نشده است، گفت: مردم بدون نگرانی از سرقت اموال خود، شهرها را تخلیه کنند.

 حسین پیوند در خصوص صادر شدن فرمان تخلیه شهرهای دشت آزادگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم و تخلیه روستاها، دستورات لازم به پلیس‌های تخصصی اعم از پلیس آگاهی و نیروی انتظامی برای حفظ اموال مردم داده شد. ضمن اینکه تاکنون هیچ موردی از سرقت منزل یا احشام گزارش نشده است.

وی افزود: به رغم تعطیلی ادارات و دستور تخلیه شهرها و روستاها، دادگستری این شهرستان، دو شعبه کشیک در دادگستری شهرستان دایر است.

پیوند گفت: در شرایط فعلی و با توجه به افزایش دبی رودخانه‌ها طی روزهای آینده، توصیه اکید بر تخلیه روستاها و شهرهایی است که در معرض خطر سیل قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که ضمن ترک مناطق در معرض خطر سیل، اسناد و اموال و اشیای قیمتی خود را به محل امن و اشخاص مورد اطمینان بسپارند.

پیوند توصیه کرد: زنان، کودکان و افراد سالخورده هرچه زودتر شهر را ترک کنند و در صورت امکان جوانان برای کمک به نگهداشت و ترمیم سیل بندها بمانند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان ضمن تقدیر از تلاش گروه‌های جهادی در این شهرستان، گفت: تاکنون هیچ گونه قطعی آب و برق در دشت آزادگان نداشتیم و همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و انتظامی به وظایف خود عمل کرده‌اند و اگر قصوری در زمینه خدمت‌رسانی به مردم صورت بگیرد، پس از فروکش کردن سیل از سوی این دادستانی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

پیوند از مردم خواست تا اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند و با انتشار مطالب از منابع غیررسمی، به شایعات دامن نزنند.

منبع : خبرگزاری مهر

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.