×

ارتقا جایگاه سردفتران مهمترین برنامه کانون در سال 98

ارتقا جایگاه سردفتران مهمترین برنامه کانون در سال 98

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با بررسی عملکرد یکساله مالی کانون سردفتران و دفتریاران در جلسه شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری، گفت مهمترین برنامه کانون در سال جدید اجرای برنامه‌هایی است که جایگاه سردفتران را بیش از پیش ارتقا دهد

ارتقا-جایگاه-سردفتران-مهمترین-برنامه-کانون-در-سال-98 وکیل 

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با بررسی عملکرد یکساله مالی کانون سردفتران و دفتریاران در جلسه شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری، گفت: مهمترین برنامه کانون در سال جدید اجرای برنامه‌هایی است که جایگاه سردفتران را بیش از پیش ارتقا دهد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا دشتی اردکانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در این جلسه با بیان توضیحاتی به روند عملکرد کانون طی سال‌های گذشته پرداخت.

وی مهمترین برنامه کانون در سال جدید را اجرای برنامه‌هایی دانست که جایگاه سردفتران را بیش از پیش ارتقا دهد.

خزانه‌دار کانون سردفتران و دفتریاران هم در این جلسه به منابع درآمدی کانون اشاره کرد و گفت: وصولی 10 درصد سردفتران سراسر کشور به حساب کانون و سودهای بانکی حساب‌های کانون تنها منابع درآمدی کانون است.

علی خندانی ضمن بیان جزئیات هزینه‌های مالی کانون در سال گذشته اظهار داشت برای بودجه سال جدید در مورد بازرسی‌ها و امور رفاهی بودجه در نظر گرفته شده است.

وی مبلغ هزینه‌های درمانی کانون در سال گذشته را 38 میلیارد و 258 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هزینه 8 مورد سفرهای خارجی اعضای هیأت مدیره کانون در این دوره 136 میلیون تومان بوده است و هیچ رقمی بابت حق مأموریت به آنان پرداخت نشده است. در کل بودجه کل استان‌ها در سال گذشته 17 میلیارد تومان بوده است.

در پایان این جلسه اعضای مجمع عمومی شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری اقدام دولت آمریکا را در تروریست نامیدن سپاه پاسداران محکوم و حمایت قاطعانه خود را از این نهاد مردمی اعلام کردند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.