×

تقویت یگان های پلیس در تفرجگاه های پایتخت

تقویت یگان های پلیس در تفرجگاه های پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حضور پلیس کوهستان و پارک در تفرجگاه‌های پایتخت خبرداد

تقویت-یگان-های-پلیس-در-تفرجگاه-های-پایتخت وکیل 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حضور پلیس کوهستان و پارک در تفرجگاه‌های پایتخت خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیوان ظهیری درباره اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی در سطح پارک‌ها و کوهستان‌های پایتخت، اظهارکرد: یکی از بخش‌های ما در طرح امنیت و انضباط اجتماعی پلیس که از هفته گذشته در سراسر پایتخت به مرحله اجرا درآمده پلیس کوهستان و پارک است که ما در استای انجام بهتر مأموریت‌ها، این دو یگان را تقویت کردیم تا حضور گسترده‌ای در سطح بوستان‌ها و همچنین کوهستان‌های پایتخت داشته باشند.

وی درباره اینکه حضور پلیس در این مناطق چطور خواهد بود؟ گفت: حضور مأموران ما مقتدرانه خواهد بود و قطعاً اجازه برهم زدن آرامش شهروندان در این فضا‌ها را نخواهیم داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره امکانات مورد نیاز برای پلیس پارک نیز به ایسنا گفت: در این خصوص وسایل و تجهیزاتی را درخواست داده‌ایم که به زودی آن‌ها را خواهیم گرفت، از طرفی دیگر نیرو‌های ما نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

ظهیری در پاسخ به اینکه آیا با مواردی مانند سگ گردانی در پارک هم برخورد خواهد شد؟ تصریح کرد: با اوباشگری و برهم زدن آرامش و هرآنچه که ارتکابش در سراسر کشور جرم بوده یا سبب وحشت و ترس شهروندان شود، برخورد خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری دانشجو

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.