×

طرح ویژه تعزیرات برای نظارت بر بازار در ماه رمضان

طرح ویژه تعزیرات برای نظارت بر بازار در ماه رمضان

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از آغاز طرح ویژه تعزیرات جهت نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد

طرح-ویژه-تعزیرات-برای-نظارت-بر-بازار-در-ماه-رمضان وکیل 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از آغاز طرح ویژه تعزیرات جهت نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح ویژه نظارت بر بازار در ماه رمضان توسط تعزیراتمحمد علی اسفنانی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فعالیت این سازمان در ماه رمضان، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، افزایش گشت‎‌های خود را مد نظر قرار داده‌ایم.

وی افزود: این گشت‌ها متشکل از کارشناسان سازمان‌های حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، صنعت، معدن تجارت، دام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی هستند.

اسفنانی با بیان اینکه در این گشت‌ها بازار هدف واحد‌های صنفی ارائه دهنده مواد مصرفی مخصوص در این ماه است، تصریح کرد: شیرینی فروشی‌ها، فروشندگان زولبیا و بامیه، رستوران‌ها، فروشندگان آش و حلیم و ... بازار‌های هدف تعزیرات هستند که این اماکن مورد بررسی و نظارت کارشناسان قرار خواهند گرفت.

وی افزود: طبیعی است که در این ماه شکایاتی در خصوص مسائل گوناگون به دست کارشناسان برسد و با توجه به این موضوعات آماده بررسی هرگونه شکایتی که توسط شهروندان اعلام می‌شود، هستیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: مبنای رسیدگی سازمان تعزیرات به تخلفات گرانفروشی، فاکتور خرید فروشندگان است که این افراد موظف به دریافت 10 درصد از مبلغ خرید فاکتور خود به عنوان سود هستند، در غیر این صورت تخلف گرانفروشی رخ داده و با این موضوع برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.