×

وزیر ارتباطات مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرا کند

وزیر ارتباطات مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرا کند

در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از قطعی شدن تصمیمات در قوه قضائیه، اصلاحات انجام شود

وزیر-ارتباطات-مصوبات-شورای-عالی-فضای-مجازی-را-اجرا-کند وکیل 

دادستان کل کشور با بیان اینکه از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شود، گفت: در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از قطعی شدن تصمیمات در قوه قضائیه، اصلاحات انجام شود.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان تهران در جمع خبرنگاران درباره مدیریت فضای مجازی گفت: ما از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی و عملیاتی شود.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه نمی‌تواند شاهد استمرار این شرایط باشد. در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از اینکه تصمیمات در قوه قضائیه قطعی شود، اصلاحات انجام شود.

وی تاکید کرد: اگر اصلاحات انجام نشود ما بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم و برخورد خواهیم کرد.

وی در رابطه با نقش دادستان‌ها در پیشگیری تخلفات گفت: یکی از وظایف دادستان‌ها این است که قبل از اینکه جرمی واقع شود مسائل پیشگیرانه را با توجه به حوزه صلاحیت خود انجام دهد و این موضوع هم نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها دارد، امیدواریم با توجه به تصمیمات و سیاست‌های قوه قضائیه بخشی از مسائل مربوط پیشگیری وقوع جرم را مدیریت کنیم که شاهد موفقیت باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازداشتی‌های روز کارگر و معلم را تأیید می‌کنید؟ گفت: از تعداد دستگیرشدگان خبر ندارم و ان‌شاءالله تعدادی زودتر به مسائلشان رسیدگی و آزاد می‌شوند.

منتظری در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به اینکه دادگاه حسین فریدون تمام شده است و حکم صادره این پرونده گفت: تا حکم قطعیت نیابد هیچکس نمی‌تواند آن را اعلام کند.

وی درباره اتهامات دیگر حسین فریدون گفت: ان‌شاءالله آن را بعداً اعلام خواهیم کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.