×

تکریم افراد و تسریع در ارائه خدمات را باید پیگیری کنیم

تکریم افراد و تسریع در ارائه خدمات را باید پیگیری کنیم

عمده افرادی که به این سازمان مراجعه می‌کنند افراد دردمند هستند و تکریم این افراد و تسریع در ارائه خدمات از ضروریاتی است که باید پیگیری کنیم

تکریم-افراد-و-تسریع-در-ارائه-خدمات-را-باید-پیگیری-کنیم وکیل 

رئیس جدید سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: عمده افرادی که به این سازمان مراجعه می‌کنند افراد دردمند هستند و تکریم این افراد و تسریع در ارائه خدمات از ضروریاتی است که باید پیگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، عباس مسجدی آرانی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس سازمان پزشکی قانونی که صبح امروز در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: از محبت آقای رئیسی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی این مسئولیت باشم. امیدوارم خداوند این توفیق را کرامت کند که بتوانیم در راستای تکریم مردم و توسعه تفکر دینی و تفکر شیعه در راستای خدمت رسانی اقدام کنیم. نزدیک به یک دهه‌ای که دکتر شجاعی برای ارتقای سازمان برداشتند از ایشان خواستم ما از تجربیاتشان استفاده کنیم.

رئیس جدید سازمان پزشکی قانونی عنوان کرد: سازمان پزشکی قانونی سازمان علمی، کارشناسی و عدالت محور است. بیش از 2 میلیون نظر کارشناسی در طی سال در این سازمان رقم می‌خورد و این سازمان به طور غیرمستقیم در نظام سلامت کشور تأثیرگذار است. برنامه‌های بنده برای ادامه مسیر در این سازمان چابک سازی مدیریتی، ساختاری و صنفی برای تکریم مردم است.

وی بیان کرد: امروز در دنیا مدیریت عمودی سازگار نیست بلکه مدیریت افقی لازم است. عمده افرادی که به این سازمان مراجعه می‌کنند افراد دردمند هستند. تکریم این افراد و تسریع در ارائه خدمات از ضروریاتی است که باید پیگیری کنیم. دسترسی به خدمات الکترونیک و جلوگیری از جعل اسناد باید در دستور کار ما باشد. یکی از مظلومیت‌های این سازمان این است که نسبت به عملکرد فعالیت‌های آن اطلاع زیادی ندارند. توجه به افکار عمومی و افکار سنجی مستمر گیرندگان خدمات می‌تواند به ما کمک بسیاری کند. استقرار نرم افزار جامع تخصصی سازمان و انجام تحقیقات کاربردی برای رونق تولید در داخل کشور و تولید ابزار مورد نیاز سازمان از دیگر اهداف اینجانب است.

مسجدی افزود: باید خود را به علوم و خدمات مناسب تجهیز کنیم. اقدامات لازم برای جانشین پروی در راستا منویات رهبری، نظارت 360 درجه‌ای در حوزه شفافیت، احیای روحیه جهادی و جلوگیری از تجمل گرایی، آموزش مؤثر و مستمر فعلان پزشکی، ارتقای جایگاه علمی و آموزشی سازمان، احساس کارآمدی از منظر و نگاه مردم و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه قوه قضائیه باید ملجأ آرامش برای مردم باشد از اهداف دیگر اینجانب در این سازمان است.

رئیس جدید سازمان پزشکی قانونی تاکید کرد: همه با هم پیمان می‌بندیم گفتار، رفتار، تعاملات ما مورد نظر امام رئوف باشد. ما شیعه هستیم و باید این را در امور مورد توجه قرار دهیم. نیازمند دعای خیر تک تک عزیزان برای این مسئولیت سنگین هستم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.