×

اقدامات تعزیرات در برخورد با عرضه کنندگان متخلف شکر ، خرما و برنج

اقدامات تعزیرات در برخورد با عرضه کنندگان متخلف شکر ، خرما و برنج

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، اقدامات نهادهای نظارتی مختلف این استان بر بازار شکر، برنج و خرما به قیمت‌ مصوب دولتی را اعلام کرد و از تخلف گرانفروشی شکر توسط فروشگاه زنجیره‌ای در این استان خبر داد

اقدامات-تعزیرات-در-برخورد-با-عرضه-کنندگان-متخلف-شکر-،-خرما-و-برنج وکیل 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، اقدامات نهادهای نظارتی مختلف این استان بر بازار شکر، برنج و خرما به قیمت‌ مصوب دولتی را اعلام کرد و از تخلف گرانفروشی شکر توسط فروشگاه زنجیره‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر مختاری در خصوص آخرین اقدامات دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت مشترک تعزیرات به منظور برخورد با تخلفات و کنترل قیمت‌ها، اظهار کرد: یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرج اخیراً 95 تن شکر تنظیم بازار را برای عرضه با قیمت سه هزار و 400 تومان دریافت کرده بود، اما متاسفانه به دلایل نامعلوم این شکر در فروشگاه مورد نظر مشاهده نشده و در سایر بسته‌بندی‌ها به قیمت گزاف 9 هزار و 400 تا 10 هزار تومان به فروش می‌رسید.

وی افزود: از آنجایی که این شکر با هدف کاهش قیمت شکر بین فروشگاه‌ها توزیع می‌شود، برای این فروشگاه پرونده تشکیل و با اعزام گشت سیار، مقرر شد کل شکر تحویل شده اعاده شود. پس از کشف محموله شکر از انبار این فروشگاه، محموله توقیف و برای عرضه به نرخ دولتی با نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به فروشگاه رفاه استان البرز ارسال شد.

مختاری در ادامه از پلمب یک انبار مربای تقلبی در کرج خبر داد و گفت: در این انبار 3 هزار بسته مربای تقلبی کشف شد. این واحد فاقد پروانه وزارت بهداشت بود اما اقدام به بسته‌بندی مربا و نصب برچسب می‌کرد که با کشف تخلف، این انبار پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار کرد: با دریافت گزارش مردمی، 2 تن خرمای خاصویی که در بسته بندی موز نگهداری می‌شد، کشف و با توجه به اختفای محموله به قصد گرانفروشی، دستور عرضه این محموله در مناطق محروم استان به قیمت مصوب 18 هزار و 600 تومان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعب این اداره کل ارسال شد.

مختاری همچنین از کشف 25 تن برنج خارجی خبر داد و گفت: افراد سودجو و متقلب، برنج‌های خارجی را در کیسه برنج ایرانی بسته بندی و به فروش می‌رساندند که با کشف موضوع توسط بازرسین، محموله به نفع دولت توقیف و یک نفر در این رابطه دستگیر شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.