×

اعلام آمادگی اساتید برای نقش آفرینی در تحلول جهادی در قوه قضاییه

اعلام آمادگی اساتید برای نقش آفرینی در تحلول جهادی در قوه قضاییه

آیت الله رئیسی جزو معدود مسئولینی هستند که در حوزه مأموریتی که برای این دستگاه تعریف شده، نشستی را با اساتید دانشگاهی داشته‌اند

اعلام-آمادگی-اساتید-برای-نقش-آفرینی-در-تحلول-جهادی-در-قوه-قضاییه

معاون حقوقی دولت یازدهم در حاشیه جلسه هم اندیشی ریاست قوه قضائیه با جمعی از حقوقدانان کشور در ارتباط با اهمیت برگزاری این جلسه گفت: آیت الله رئیسی جزو معدود مسئولینی هستند که در حوزه مأموریتی که برای این دستگاه تعریف شده، نشستی را با اساتید دانشگاهی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، الهام امین زاده با بیان این مطلب افزود: این جلسه بسیار جالب و بی نظیر بود، در حالی که معمولاً در بسیاری از دستگاه‌ها حتی در دستگاه‌های اجرایی و سایر قوا چنین چیزی را شاهد نیستیم؛ لذا این اولین قدم و بسیار مبارک بود.

امین زاده افزود: در این جلسه اساتید توانستند نظرات و دغدغه‌های خود و راه حل‌های موجود را ارائه دهند. رئیس قوه قضائیه نیز از این روند بسیار استقبال کرده و با روی گشاده این قول را دادند که این تعامل ادامه داشته باشد.

امین زاده تصریح کرد: من فکر می‌کنم این جلسه نقطه قوتی برای دستگاه قضائی است و همه اساتید هم اعلام آمادگی کردند که در این تحول جهادی که باید اتفاق بیفتد نقش آفرینی داشته باشند.

این حقوقدان خاطرنشان کرد: بنده در جلسات مختلف دانشگاهی و همچنین جلساتی از این دست با حضور مقام معظم رهبری شرکت کرده‌ام، اما برای اولین بار است که در دستگاه قضائی چنین جلسه‌ای با چنین سطحی از حضور اساتید و این میزان از زمان اختصاص داده شده شرکت کرده‌ام.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.