×

450 نفر از پرسنل وظیفه و زندانیان رجایی شهر به استقبال ختم قرآن کریم رفتند

450 نفر از پرسنل وظیفه و زندانیان رجایی شهر به استقبال ختم قرآن کریم رفتند

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور قریب به 450 نفر از عاشقان قرآن و روزه داران در حسینیه زندان رجایی شهر برگزار می شود

450-نفر-از-پرسنل-وظیفه-و-زندانیان-رجایی-شهر-به-استقبال-ختم-قرآن-کریم-رفتند وکیل 

روابط عمومی زندان رجایی شهراعلام کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور قریب به 450 نفر از عاشقان قرآن و روزه داران در حسینیه زندان رجایی شهر برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، ضیایی سرپرست زندان رجایی شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه بندگی، ماه قرآن، ماه خوبی‌ها، ماه بیداری و خلوت در شب‌های قدر بوده و ماهی است که دوستداران قرآن گرد هم می‌آیند تا روز و شب خود را با نور قرآن معطر سازند و برای پالایش روح و روان خود به قرآن پناه ببرند.

وی ماه مبارک رمضان را پر برکت ترین موهبت الهی خواند و بهره مندی از این موضوع را در تقویت سجایای انسانی ضروری دانست.

سرپرست زندان رجایی شهر افزود: حضور مددجویان حافظ قرآن در آئین جز خوانی موجب ترغیب بیشتر سایرین و علاقه مندان برای شرکت در محفل جز خوانی قرآن کریم شده است و روزانه قریب به 400 نفر از مددجویان و 50 نفر از سربازان وظیفه در مراسم جز خوانی قرآن کریم شرکت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، با آغاز ماه مبارک رمضان دارالقرآن اداره فرهنگی تربیتی زندان رجایی شهر اقدام به برگزاری مراسم جز خوانی کلام الله مجید برای مددجویان و سربازان وظیفه کرده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.