×

پرداخت حق الوکاله از طریق سیستم بانکی انجام شود

پرداخت حق الوکاله از طریق سیستم بانکی انجام شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه عدم شفافیت مالی وکلا، بستر فرار مالیاتی را فراهم می‌کند، گفت بهتر است پرداخت‌ حق‌الوکاله از طریق سیستم بانکی انجام شود تا از این طریق بتوان سهم مالیاتی را شناسایی کرد

پرداخت-حق-الوکاله-از-طریق-سیستم-بانکی-انجام-شود وکیل 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه عدم شفافیت مالی وکلا، بستر فرار مالیاتی را فراهم می‌کند، گفت: بهتر است پرداخت‌ حق‌الوکاله از طریق سیستم بانکی انجام شود تا از این طریق بتوان سهم مالیاتی را شناسایی کرد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با اشاره به کاهش درآمدهای نفتی و ضرورت افزایش منابع پایدار برای اداره کشور، بر جلوگیری از فرار مالیاتی تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود اخباری مبنی بر فرار مالیاتی وکلا گفت: باید سازوکاری مناسب  به منظور شناسایی میزان مالیات واقعی پرداختی توسط وکلا در نظر گرفته شود.

عدم شفافیت مالی وکلا، بستر فرار مالیاتی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، عدم شفافیت مالی را به عنوان یکی از بسترهای اصلی فرار مالیاتی مطرح کرد و افزود: باید بررسی کنیم که با چه ابزار و روشی می‌توان از فرار مالیاتی وکلا جلوگیری کرد.

حاجی‌دلیگانی بر شفافیت حق‌الوکاله‌ها تاکید کرد و گفت: دریافتی وکلا باید شفاف شود و در همین راستا لازم است، پرداخت‌ حق‌الوکاله از طریق سیستم بانکی انجام شود تا از این طریق بتوان سهم مالیاتی را هم شناسایی کرد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.