×

کلینیک حقوق کودک در استان ها راه اندازی می شود

کلینیک حقوق کودک در استان ها راه اندازی می شود

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از راه‌انداری کلینیک حقوق کودک در استان‌ها خبر داد و گفت امیدواریم چالش‌های مربوط به کودکان در استان با کار هماهنگ حل شود

کلینیک-حقوق-کودک-در-استان-ها-راه-اندازی-می-شود

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از راه‌انداری کلینیک حقوق کودک در استان‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم چالش‌های مربوط به کودکان در استان با کار هماهنگ حل شود.

 محمود عباسی در نشست تخصصی حقوق کودک در ایلام، اظهار کرد: بر اساس گزارش مدیران مرتبط با حوزه کودک 4 تا 5 چالش جدی در استان داریم که با جدیت و کار هماهنگ حل شدنی است.

وی با تاکید بر اینکه در آبان کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پایش و شناسایی فعالیت استان‌ها برای ما بسیار مهم است و تبیین قاونین حقوق کودک را نیر در چند استان شروع کرده‌ایم.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک بر هم‌افزایی همه‌ی بخش‌ها برای رسیدن به اهداف در این زمینه تاکید کرد و گفت: انسداد تحصیلی از جمله موضوعاتی است که انتظار می‌رود با همکاری آموزش و پرورش و هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها حل شود.

عباسی با تاکید بر اینکه موضوعات اجتماعی مانند ازدواج زودهنگام موضوعاتی چند وجهی است که نمی‌توان آنها را صرفا با ابزار سیاسی و قضایی مدیریت کرد، ادامه داد: در این زمینه نیازمند فرهنگسازی هستیم و باید سران عشایر و رهبران مذهبی را به کمک گرفت.

وی از راه‌اندازی کلینیک حقوق کودک در استان‌ها خبر داد و گفت: در این زمینه کمک کانون وکلای دادگستری بسیار حائز اهمیت است.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تصریح کرد: برگزاری این سلسله نشست‌ها در استان‌ها برای این است که این نکته نهادینه شود که برای حمایت از حقوق کودک همه باید به صحنه بیاییم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.