×

اضافه‌ حقوق و اضافه‌ کار حداقل 400 هزار تومانی برای کارکنان انتقالی

اضافه‌ حقوق و اضافه‌ کار حداقل 400 هزار تومانی برای کارکنان انتقالی

اضافه‌ حقوق و اضافه‌ کار حداقل 400 هزار تومانی برای کارکنان انتقالی

اضافه‌-حقوق-و-اضافه‌-کار-حداقل-400-هزار-تومانی-برای-کارکنان-انتقالی

معاون رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور و رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی از اختصاص اضافه‌حقوق و اضافه‌کار حداقل 400 هزار تومانی برای کارکنانی که از معاونت‌های سازمان به استان‌ها منتقل می‌شوند، خبر داد.

حمید بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره تسهیلاتی که به کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در انتقال از پایتخت ارائه می‌شود، اظهار داشت: اضافه‌حقوق و اضافه‌کار حداقل 400 هزار تومانی برای کارکنانی که از معاونت‌های سازمان به استان‌ها منتقل می‌شوند، اختصاص می‌یابد.

وی به مرخصی تشویقی این کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: کارکنانی که به استان‌های اصفهان و شیراز منتقل می‌شوند از دو هفته مرخصی تشویقی برخوردار خواهند شد و هر 3 ماه یکبار بلیط هواپیما با 50 درصد پرداخت هزینه از سوی سازمان دریافت می‌کنند.

به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمک رفاهی برای افرادی که به شیراز منتقل می‌شوند 600 هزار تومان و افرادی که به اصفهان منتقل می‌شوند500 هزار تومان است.

بقایی به ارائه وام 25 میلیون تومانی و 10 میلیون تومانی بانک‌ها برای خرید مسکن توسط کارکنانی که به استان‌ها منتقل می‌شوند، اشاره و تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده بانک‌های استان‌های فارس و اصفهان تسهیلات ویژه برای کارکنان این سازمان در نظر گرفته‌اند به طوری‌که کارکنانی که به استان فارس منتقل می‌شوند 25 میلیون تومان و کارکنانی که به استان اصفهان منتقل می‌شوند 10 میلیون تومان وام مسکن دریافت می‌کنند

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.