×

واکنش ابتکار به صدور گواهینامه موتور سیکلت برای زنان

واکنش ابتکار به صدور گواهینامه موتور سیکلت برای زنان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری نشست‌ها و پیگیری‌ مکاتبات جهت ارائه «گواهینامه موتورسیکلت برای زنان» خبر داد و گفت به این جمع‌بندی رسیدیم که هیچ مغایرت قانونی در این زمینه وجود ندارد

واکنش-ابتکار-به-صدور-گواهینامه-موتور-سیکلت-برای-زنان وکیل 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری نشست‌ها و پیگیری‌ مکاتبات جهت ارائه «گواهینامه موتورسیکلت برای زنان» خبر داد و گفت: به این جمع‌بندی رسیدیم که هیچ مغایرت قانونی در این زمینه وجود ندارد.

معصومه ابتکار ،‌ با بیان اینکه هیچ مخالفتی برای ارائه گواهینامه موتورسیکلت به زنان وجود ندارد، افزود: مغایرت قانونی وجود ندارد و اگر زنان تمایل و نیاز داشته باشند باید بتوانند گواهی‌نامه موتورسیکلت دریافت کنند و اگر هم در آئین‌نامه‌ای مشکل یا سیاست نانوشته‌ای داریم امید است که برطرف شود.

وی درباره تاثیر موتورسیکلت بر محیط زیست نیز بیان کرد: در دوران فعالیت خود در محیط زیست طرف‌دار موتورسیکلت برقی بودم و بر این باورم که موتورهای بنزینی، دو زمانه و چهار زمانه آلودگی زیادی ایجاد می‌کند به همین دلیل از این موضوع بسیار حمایت می‌کنم، به نظر موضوع موتور و هم دوچرخه بخشی از آن به موضوع سلامت و بخشی دیگر به حفظ محیط‌زیست بازمی‌گردد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه استفاده از موتورسیکلت و دوچرخه را سبک زندگی خوب دانست و گفت: در حال حاضر کم‌تحرکی آسیب‌زاست، پس چه اشکالی وارد است اگر بتوانیم چنین فعالیت‌هایی را گسترش دهیم؟.

ابتکار با اشاره به اینکه مشکل و مانع قانونی در این زمینه وجود ندارد، تاکید کرد: در این زمینه پیگیری‌هایی انجام دادیم؛ به طور خاص در زمینه ارائه گواهی‌نامه موتورسیکلت برای زنان نشست‌ها و مذاکراتی را برگزار کردیم و پیگیری‌های مکاتباتی را نیز در این راستا انجام دادیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که هیچ مغایرت قانونی در این زمینه وجود ندارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.