×

غیرت تصویب قوانین در رابطه با زنان و برای جلوگیری از خشونت به نفع جامعه است

غیرت تصویب قوانین در رابطه با زنان و برای جلوگیری از خشونت به نفع جامعه است

یک وکیل دادگستری گفت هر چقدر قوانین و مقررات در زمینه کمک به زن‌ها برای جلوگیری از ناهجاری‌ها و خشونت‌ها تصویب شود، به نفع جامعه است

غیرت-تصویب-قوانین-در-رابطه-با-زنان-و-برای-جلوگیری-از-خشونت-به-نفع-جامعه-است وکیل 

یک وکیل دادگستری گفت: هر چقدر قوانین و مقررات در زمینه کمک به زن‌ها برای جلوگیری از ناهجاری‌ها و خشونت‌ها تصویب شود، به نفع جامعه است.

با مثبت ارزیابی کردن لایحه «صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت»، اظهار کرد: این لایحه به منظور حمایت از زن‌ها تهیه شده و لایحه بسیار گسترده‌ای است و نکات بسیار خوبی در آن وجود دارد.

وی افزود: این لایحه موقعیتی که زن باید در جامعه داشته باشد و حمایت‌هایی که از زن باید صورت گیرد را هم تشریح کرده که اگر این مسائل صورت نگیرد، تا حدودی ایجاد خشونت و ناهنجاری می‌کند.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: همچنین این لایحه وزارتخانه، سازمان‌ها و تشکیلاتی که مسئولیتی در قبال آن دارند را مشخص کرده که چه مسئولیتی در قبال اجرای این لایحه و قانون خواهند داشت.

غیرت با بیان اینکه لایحه «صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» قانون بسیار خوبی است، تاکید کرد: البته باید توجه داشته باشیم که می‌توان گفت در این لایحه جرایم جدیدی پیش بینی شده و مجازات‌های جدیدی نیز از باب شرایطی که دارد پیش بینی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که تصویب نهایی لایحه «صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» به مرحله عمل درآید و اجرا شود.

این وکیل دادگستری در پایان گفت: هر چقدر قوانین و مقررات در زمینه کمک به زن‌ها برای جلوگیری از ناهجاری‌ها و خشونت‌ها تصویب شود، به نفع جامعه است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.