×

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال 98 برگزار می شود ؟

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال 98 برگزار می شود ؟

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال 98 برگزار می شود ؟

آزمون-کارشناسان-رسمی-دادگستری-در-سال-98-برگزار-می-شود-؟

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری:

 شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری از علاقمندان به شرکت در آزمون کارشناسی رسمی خواست تا اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط را صرفاً از طریق سایت این شورا پیگیری کنند.

به گزارش اختبار در روزهای اخیر یک فایل PDF به عنوان «دفترچه راهنمای غیررسمی آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری 98» در برخی کانال‌های تلگرامی انتشار یافته که حکایت از برگزاری این آزمون در پاییز سال جاری دارد.

منتشرکنندگان این فایل مدعی هستند که ثبت‌نام آزمون در مهرماه سال جاری انجام می‌شود و آزمون نیز در آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

در عین حال شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری در واکنش به انتشار این آگهی، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و در آن بدون تأیید یا تکذیب محتوای این فایل، از داوطلبان خواست تا اخبار رسمی را از سایت این مرکز پیگیری کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398می‌رساند، انتشار هرگونه آگهی مبنی بر برگزاری آزمون به هر طریق دیگر جز سایت رسمی شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری فاقد اعتبار است. به داوطلبان محترم توصیه می‌شود برای دریافت اطلاعات لازم در این خصوص منحصراً به سایت شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نمایند.

گفتنی‌ست چندی پیش رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری خود گفته بود: «آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال جاری حتماً برگزار خواهد شد و زمان آن در زمستان خواهد بود ان‌شاالله آگهی آن را در پاییز منتشر خواهیم کرد و در بسیاری از رشته‌ها داوطلب خواهیم پذیرفت.»

به این ترتیب و درصورت صحت اخبار غیررسمی، در سال 98 شاهد جذب کارشناسان هم از سوی قوه قضاییه و هم کانون کارشناسان رسمی خواهیم بود.

منبع : پایگاه خبری اختبار

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.