×

سازش 20 درصدی از پرونده های طلاق ارجاع شده هرمزگان در طرح مصلحین

سازش 20 درصدی از پرونده های طلاق ارجاع شده هرمزگان در طرح مصلحین

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت 20 درصد از پرونده‌های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است

سازش-20-درصدی-از-پرونده-های-طلاق-ارجاع-شده-هرمزگان-در-طرح-مصلحین وکیل 

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: 20 درصد از پرونده‌های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا احمدی منش در حاشیه بازدید از روند بررسی پرونده های طلاق در طرح مصلحین، در این خصوص تصریح کرد: 20 درصد از پرونده‌های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

وی افزود: در نتیجه امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طرح مصلحین خانواده در شهرستان‌های رودان، میناب، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه و بندرعباس در حال اجرا است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان بیان کرد: این طرح به منظور شناسایی زوجین متقاضی طلاق پیش از ثبت دادخواست و معرفی آن‌ها به هسته‌های مصلحین به منظور مشاوره و ایجاد صلح و سازش عملیاتی شده و جمعیت قابل توجهی را در بر می‌گیرد.

احمدی منش از برنامه ریزی برای ایجاد 10 کیلومتر موانع فیزیکی برای جلوگیری از رشد مناطق حاشیه نشین بندرعباس هم خبر داد و اظهار کرد: احمدی منش در ادامه افزود: هدف نهایی از اجرای این طرح، ایجاد 10 کیلومتر موانع فیزیکی اعم از کمربند سبز، دیوارکشی، فنس کشی و یا بلوک گذاری زمین‌های در معرض تخریب و جلوگیری از گسترش مناطق جدید در بافت‌های ناکارآمد است.

 

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.