×

مشکل بیمه وکلای قوه قضائیه حل شد

مشکل بیمه وکلای قوه قضائیه حل شد

مسؤول پروژه فعال سازی بیمه وکلا ،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از رفع مشکل بیمه اعضای این مرکز خبر داد

مشکل-بیمه-وکلای-قوه-قضائیه-حل-شد

مسؤول پروژه فعال سازی بیمه وکلا ،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از رفع مشکل بیمه اعضای این مرکز خبر داد.

ساسان احمدی مسؤول پروژه فعال‌سازی بیمه وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه،با اشاره به عقد قرارداد بین مرکز وکلای قوه قضائیه با یکی از بیمه‌ها برای وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده اظهار داشت: با تاکید رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در راستای ایجاد بستر رفاهی کامل و سالم به همکاران در سراسر کشور بعد از اخذ استعلامات لازم از تمامی بیمه‌های تجاری سراسر کشور، بررسی شرایط اعطایی شرکت‌های بیمه از تمام بیمه‌های کل کشور و اخذ نظرات کارشناسی اقدام به انعقاد با یک شرکت بیمه کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای اعضا و مجموعه کارکنان، وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه یک بسته حمایتی که شامل همه خدمات بیمه از جمله بیمه عمر، پس انداز، اشخاص، اتومبیل، حوادث و.... در قرارداد در نظر گرفته شده است تا به موجب این تفاهم‌نامه رفاه، آسایش و امنیت خاطر برای همکارانمان را در سراسر کشور داشته باشیم.

مسؤول پروژه فعال سازی بیمه مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: تفاهمنامه با این شرکت بیمه به صورت کلی برای هر یک از این رشته‌های بیمه قراردادهای جداگانه عقد کردیم که شرایط و مبلغ‌های حق بیمه و نحوه استفاده  و مدت و... در قراردادهای اختصاصی برای هر رشته به صورت اختصاصی پیش‌بینی شده است که در هفته‌های آینده برنامه از این سامانه در سایت مرکز وکلای قوه قضائیه و فایل تلفن همراه آن رونمایی می‌شود تا همه همکاران ما در سراسر کشور بتوانند از این سامانه استفاده کنند.

احمدی در ادامه افزود: مزیت این تفاهم‌نامه این است که مرکز وکلای قوه قضائیه می‌تواند بندهایی که اگر لازم باشد اضافه و منتشر کند، در این قرارداد شرکت بیمه مکلف است هر قیمت و خدمات بیمه که سایر بیمه‌ها ارائه می‌کنند این شرکت هم برای وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ارائه کند و شرکت بیمه از لحاظ قیمتی و ارائه خدمات با سایر بیمه‌های موجود در کشور هماهنگ شود و یا مرکز وکلای قوه قضائیه می‌تواند از شرکت بیمه دیگری استفاده کند.

رئیس هیأت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان ضمن تقدیر از رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه بابت نظارت و پیگیری مستمر و مستقیم برای انعقاد این تفاهم نامه، گفت: با حمایت‌های حداکثری هیأت مدیره این شرکت بیمه و رئیس مرکز وکلا توانستیم این تفاهم نامه را امضا و اجرای کنیم و جزئیات این تفاهم‌نامه در هفته‌های آتی در روی سایت مرکز وکلای قوه قضائیه منتشر خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.