×

مرگ 314 نفر بر اثر مسمومیت با گاز در هشت ماهه امسال

مرگ 314 نفر بر اثر مسمومیت با گاز در هشت ماهه امسال

پزشکی قانونی کل کشور اعلام کرد ​در هشت ماهه سال جاری 314 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال که آمار تلفات 298 نفر بود، 5 4 درصد رشد یافته است

مرگ-314-نفر-بر-اثر-مسمومیت-با-گاز-در-هشت-ماهه-امسال

پزشکی قانونی کل کشور اعلام کرد: ​در هشت ماهه سال جاری 314 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال که آمار تلفات 298 نفر بود، 5.4 درصد رشد یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در هشت ماهه امسال از کل تلفات گاز گرفتگی 230 نفر مرد و 84 نفر زن بودند. این در حالیست که تعداد مردان فوت شده بر اثر مسمومیت با گاز در هشت ماهه سال گذشته 230 و تعداد زنان 68 نفر بود.

در این مدت استان های تهران با 58، آذربایجان شرقی با 38 و فارس با 28 فوتی بیشترین آمار تلفات مسمومیت با گاز را داشته اند. آمار تلفات در حدود 20 استان کشورکمتر از 10 نفر و در استان های قم و خراسان جنوبی صفر بوده است.

رشد 4.6 تلفات در آبان ماه

در آبان ماه امسال نیز 68 نفر در کشور بر اثر مسمومیت با گاز جان باختند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4.6 درصد رشد داشته، بیشترین آمار تلفات گازگرفتگی امسال در آبان ماه ثبت شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.