×

ارگان های مقصر در ساماندهی معتادان متجاهر تحت تعقیب قرار می گیرند

ارگان های مقصر در ساماندهی معتادان متجاهر تحت تعقیب قرار می گیرند

دادستان تهران گفت دستگاه‌های که در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر قصور و کوتاهی داشته باشد، حتماً تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند

ارگان-های-مقصر-در-ساماندهی-معتادان-متجاهر-تحت-تعقیب-قرار-می-گیرند وکیل 

دادستان تهران گفت: دستگاه‌های که در زمینه ساماندهی "معتادان متجاهر" قصور و کوتاهی داشته باشد، حتماً تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

 بعد از ظهر امروز علی القاصی‌مهر؛ داستان تهران به همراه سردار کیوان ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و سرهنگ محمد بخشنده؛ رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از روند جمع‌آوری معتادان متجاهر در دره فرحزاد و عملیات احداث جاده در منطقه مذکور بازدید کردند.

علی القاصی‌مهر در حاشیه این بازدید در مبنی بر برخورد با ارگانهایی که در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت کوتاهی داشته‌اند، اظهار کرد: معتادانی که نگهداری آنها جزو وظایف دستگاه خدمات‌رسان مانند بهزیستی و وزارت بهداشت است، باید توسط این ارگانها پذیرش شوند.

دادستان تهران افزود: در همین ایام کوتاه، حدود 400 معتاد تحویل کمپ‌های بازپروری شدند و باید مراحل بازپروری آنها طی شود.

القاصی‌مهر با بیان اینکه این افراد در دو دوره سه ماهه در مراکز ترک اعتیاد بازپروری می‌شوند، گفت: وظایف سایر ارگانها مانند بهزیستی، وزارت بهداشت، شهرداری، اداره آب و برق در قانون پیش‌بینی شده است و از این دستگاه‌ها می‌خواهیم به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

دادستان تهران متذکر شد: اگر قصور و کوتاهی توسط دستگاه‌ها وجود داشته باشد، قطعا تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.