×

پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران چه مجازاتی دارد؟

پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران چه مجازاتی دارد؟

بر اساس قانون پارک کردن خودرو مقابل پارکینگ دیگران جرم به حساب می‌آید

پارک-کردن-خودرو-مقابل-درب-منازل-دیگران-چه-مجازاتی-دارد؟ وکیل 

بر اساس قانون پارک کردن خودرو مقابل پارکینگ دیگران جرم به حساب می‌آید.

پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران چه مجازاتی دارد؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خودرویی مقابل درب پارکینگ منزل شما پارک کرده باشد و در رفت و آمدها برای شما مشکل ایجاد کرده باشد اما باید به این نکته توجه داشت که این موضوع از لحاظ قانونی قابل پیگیری است.

اگر شخصی از همسایگان یا اهل محل خودروی خود را طوری پارک ‌کند که شما نمی‌توانید وارد پارکینگ منزل یا محل کار خود شده یا از آنجا خارج شوید، و این کار را تکرار می‌کند، لازم است در هر نوبت، از این وضعیت عکس بگیرید و از دیگران بخواهید که شاهد این قضیه باشند.

عکس گرفتن از آنجایی مهم است که بتوانید با ارائه عکس‌ها، از صاحب خودرو به عنوان «ایجاد مزاحمت و ممانعت از حق» شکایت کرده و افرادی که این صحنه را دیده اند را هم به عنوان شاهد معرفی کنید.

البته اگر ماشین شخصی که از اهالی محل نیست برای اولین بار جلوی پارکینگ شما پارک کرده و مانع رفت و آمد شما شده، می‌توانید با پلیس ۱۱۰تماس بگیرید.

از نظر پلیس و قانون، پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران حتی اگر برای پنج دقیقه باشد، تخلف محسوب می‌شود و مصداق توقف در محل ممنوع است و علاوه بر جریمه، خودرو توسط جرثقیل پلیس بدون دریافت هزینه جرثقیل از شما که شاکی هستید به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.