×

تمدید مهلت ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت 99

تمدید مهلت ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت 99

مهلت ثبت‌نام داوطلبان جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ که قبلاً تا ۳۱ تیر تعیین شده بود تا پایان روز ۲ مرداد تمدید شد و داوطلبان تا این زمان فرصت دارند با مراجعه به سایت jazb10 qazahrm ir نسبت برای ثبت‌نام اقدام کنند

تمدید-مهلت-ثبت-نام-جذب-اختصاصی-آزمون-قضاوت-99

مهلت ثبت‌نام داوطلبان جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ که قبلاً تا ۳۱ تیر تعیین شده بود تا پایان روز ۲ مرداد تمدید شد و داوطلبان تا این زمان فرصت دارند با مراجعه به سایت jazb10.qazahrm.ir نسبت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش اختبار، در اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در این رابطه چنین آمده است:

«بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، به منظور فراهم آوردن امکان ثبت‌نام داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام اینترنتی در سامانه مذکور تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ تمدید می‌شود.

بر این اساس این دسته از متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ (به آدرس: jazb10.qazahrm.ir) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت‌نام در مهلت باقیمانده اقدام کنند.»

هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۱۵۰ هزارتومان است و مصاحبه‌های داوطلبان از شهریورماه آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام در جذب اختصاصی فقط برای کسانی که شرایط مندرج در اطلاعیه جذب اختصاصی را دارند ممکن است و سایر داوطلبان می‌بایست در جذب عمومی آزمون قضاوت ثبت‌نام کنند که تاکنون جزییات و زمان ثبت‌نام و برگزاری آن اعلام نشده است.

محدودیت پذیرش زنان در آگهی جذب اختصاصی قضاوت ۹۹

با عنایت به نیازمندی دادگستری‌های سراسر کشور، پذیرش بانوان در این نوبت جذب اختصاصی با محدودیت‌هایی مواجه است. بر این اساس دادگستری‌های استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، فارس و چهارمحال و بختیاری فاقد ظرفیت پذیرش برای بانوان هستند. همچنین دادگستری‌های مراکز استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و همدان مشمول این محدودیت هستند. سایر شهرستان‌های استان‌های اخیر و استان‌هایی که نام آنها ذکر نشده، منعی برای پذیرش بانوان ندارند. لذا لازم است بانوان متقاضی ثبت‌نام در سامانه جذب اختصاصی با عنایت به محدودیت‌های ذکرشده اقدام به ثبت‌نام نمایند. ضمناً قبولی ایشان در مرحله مصاحبه علمی به منزله پذیرش نهایی نمی باشد و شرایط داوطلبان در مراحل بعدی بررسی و افراد فاقد اولویت از روال کار خارج خواهند شد.

منبع : پایگاه خبری اختبار

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.