×

امکان تکمیل ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان جذب اختصاصی قضاوت 99

امکان تکمیل ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان جذب اختصاصی قضاوت 99

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از امکان‌پذیر شدن تکمیل ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۳۹۹ خبر داد بر این اساس داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام کارت اعتباری را خریداری کرده‌اند اما موفق به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود نشده‌اند می‌توانند در این فرصت برای تکمیل اطلاعاتشان اقدام کنند

امکان-تکمیل-ثبت-نام-و-ویرایش-اطلاعات-داوطلبان-جذب-اختصاصی-قضاوت-99 وکیل 

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از امکان‌پذیر شدن تکمیل ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۳۹۹ خبر داد. بر این اساس داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام کارت اعتباری را خریداری کرده‌اند اما موفق به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود نشده‌اند می‌توانند در این فرصت برای تکمیل اطلاعاتشان اقدام کنند.

آخرین مهلت برای ثبت‌نام در جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۹۹ روز ۲ مرداد بود و مصاحبه‌های داوطلبان از شهریور آغاز خواهد شد.

متن کامل اطلاعیه جدید معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام در جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹ اقدام نموده‌اند یا شماره سریال کارت اعتباری دریافت نموده‌اند، می‌توانند در بازه زمانی ۹۹/۰۵/۰۶ لغایت ۹۹/۰۵/۱۰، نسبت به تکمیل ثبت‌نام و یا مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

داوطلبان مذکور درصورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند تکمیل ثبت نام و ویرایش اطلاعات می‌توانند در مهلت مقرر و ساعات اداری با شماره ۸۸۱۹۹۵۱۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

منبع : پایگاه خبری اختبار

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.