×

ثبت مالکیت آخرین یال دماوند به نام دولت

ثبت مالکیت آخرین یال دماوند به نام دولت

سعادتیان گفت برای ۲هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی ملی از جمله کوه دماوند سند مالکیت به نام دولت صادر کردیم

ثبت-مالکیت-آخرین-یال-دماوند-به-نام-دولت

سعادتیان گفت:برای ۲هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی ملی از جمله کوه دماوند سند مالکیت به نام دولت صادر کردیم.

سعادتیان معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد کشور در گفت‌ وگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره ثبت مالکیت اراضی آخرین یال دماوند به نام دولت، اظهار کرد: باتوجه به سیاست های اجرای قانون کاداستر و تاکید رئیس سازمان ثبت برای تثبیت اراضی ملی، امروز برای آخرین یال قله دماوند سند مالکیت صادر شد.

وی گفت: سند مالکیت ۱۰ هزار و ۸۱ هکتار از اراضی ملی در چند روز گذشته صادر شده و امروز نیز برای ۲ هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی ملی سند مالکیت صادر کردیم که از قله دماوند تا سد لار سند مالکیت آن را به نام دولت زدیم.

وی افزود: امروز یال جنوب شرقی دماوند که انتهای آن به روستای ملار می‌خورد سند مالکیت صادر کردیم و دماوند ۱۰ یال دارد و تمامی مسیرهای صعود در این سند تحت پوشش قرار داده شده و سند آن برای دولت شد.

سعادتیان گفت: دو پلاک ۶۸ و ۶۹  که در منطقه روستای ملار واقع است با حکم قضایی سند مالکیت آن در حال اجرا است و در آن حکم قضایی که برای این دو پلاک صادر کردیم، ۱۲۰ مَن محلی وقف شده است که این مسئله هم درحال بررسی است.

وی گفت: احتمال دارد که در تثبیت سند مالکیت برخی از مسیر ها با برخی از اشخاص اختلاف نظر داشته باشیم اما همه تلاشمان را می کنیم که اجرای قانون  برپایه حق باشد.

وی افزود: در روزهای آینده مالکیت بیش از ۴۱ هکتار از اراضی ملی در منطقه ملار را تثبیت می‌کنیم. اولویت جدی ما تثبیت اراضی محلی است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.