×

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور شناسنامه‌های ژنتیکی برای افراد تشکیل می‌شود

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور شناسنامه‌های ژنتیکی برای افراد تشکیل می‌شود

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور شناسنامه‌های ژنتیکی برای افراد تشکیل می‌شود

رییس-سازمان-پزشکی-قانونی-کشور-شناسنامه‌های-ژنتیکی-برای-افراد-تشکیل-می‌شود وکیل 

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور در حال اجرای طرح شناسنامه ژنتیکی برای افراد است تا از این طریق مشخصات ژنتیکی افراد در این کارت‌ها درج شود.

احمد شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه سمنان خاطرنشان کرد: در فاز اول اجرای این طرح ابتدا افراد که بیشتر در معرض خطر هستند، مانند بزهکاران اجتماعی اولویت‌بندی شده‌اند.

وی به افزایش 10 تا 15 درصدی تعرفه‌های پزشک قانونی در سال 89 اشاره کرد و در ادامه به مشکلات پزشک قانونی پرداخت و گفت: مهمترین مشکل پزشک قانونی در مورد دستمزد نیروی انسانی است، به طوری که بیش از یکهزار و 500 نفر نیروی متخصص با مدرک دکتری در این سازمان مشغول به کار هستند که عمده مشکل این افراد پایین بودن حقوق و مزایای این افراد در مقایسه با کار سخت و دشوارشان است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در تشریح این موضوع افزود: بودجه کل پزشک قانونی کشور در سال 89 حدود 210 میلیارد ریال است که در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است.

شجاعی میزان پیشرفت فیزیکی چهار پروژه ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی پزشکی قانونی در شهرهای سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان که از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان هستند را مثبت ارزیابی کرد و افزود: میزان پیشرفت پروژه‌های یاد شده در سمنان با 97 درصد پیشرفت، در شاهرود با 70 درصد، در گرمسار و دامغان 76 درصد بوده است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.