×

رشد 20 درصدی ازدواج در سال 99

رشد 20 درصدی ازدواج در سال 99

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق از رشد ۲۰ درصدی ازدواج در سال جاری خبر داد

رشد-20-درصدی-ازدواج-در-سال-99

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق از رشد ۲۰ درصدی ازدواج در سال جاری خبر داد.

علی مظفری، رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی و کرونایی از ابتدای سال تا امروز نسبت به سال گذشته، ثبت ازدواج‌ها بالغ بر ۲۰ درصد رشد داشته است.

مظفری با بیان اینکه امروز شاهد افزایش چشمگیر ثبت ازدواج بودیم، گفت: تقریبا بیشتر عروس و داماد‌ها که شرایط ازدوجشان مصادف با آذر بود، ترجیح دادند که در تاریخ ۹۹/۹/۹ ازدواج کنند تا از نظر تاریخ شمسی، تاریخ فراموش نشدنی داشته باشند.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اظهار کرد: با تمام مشکلات ناشی از کرونا یک امتیاز در کلیت ازدواج ایجاد گشت که باعث شد خیلی از هزینه‌های اضافی و گزاف عروس و داماد از بین برود و منجر شد تمام موضوعات ازدواج منحصر به مسائل اصلی مثل ثبت ازدواج و شروع زندگی شود.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری، امسال ازدواج به نسبت سال گذشته رشد بیشتری داشت و نسبت به پارسال ۲۰ درصد رشد داشتیم.

مظفری گفت: در این ایام به خاطر شیوع کرونا ۶ نفر بیشتر اجازه حضور در دفترخانه ندارند و بخشنامه‌ای هم به مناسبت این ۱۴ روز که تقاضای بیشتری بود ابلاغ کردیم که فعالیت دفاتر در این ۱۴ روز به صورت زوج و فرد باشد تا سبب جلوگیری ثبت رسمی ازدواج شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.