×

امکان ثبت نام بدون آزمون در دوره های کارشناسی ارشد 1399

امکان ثبت نام بدون آزمون در دوره های کارشناسی ارشد 1399

سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ خبر داد

امکان-ثبت-نام-بدون-آزمون-در-دوره-های-کارشناسی-ارشد-1399

 سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ خبر داد.

بر این اساس، این امکان فقط برای سال ۱۳۹۹ و فقط برای رشته‌محل‌هایی فراهم می‌شود که ظرفیت آنها تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود هستند.

پذیرفته‌شدگان این مرحله از بهمن ۱۳۹۹ تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش را در ادامه می‌خوانید:

راساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین جلسات پانزدهم و شانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مورخ ۹۹/۰۵/۰۴ و ۹۹/۰۸/۱۰، مقرر گردید در رشته‌محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود می باشند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) بصورت متمرکز صورت گیرد.

لذا به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می‌رساند که دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه ۹۹/۰۹/۲۵ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه ۹۹/۰۹/۳۰ ادامه خواهد داشت.

منبع : پایگاه خبری اختبار

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.