×

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت فردا منتشر می شود

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت فردا منتشر می شود

بر اساس جدول زمانی اعلام شده، فردا ۱۷ فروردین کارت ورود به آزمون وکالت ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود روز ۱۹ فروردین نیز برای رفع نقص احتمالی کارت تعیین شده است

کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-وکالت-فردا-منتشر-می-شود وکیل 

 بر اساس جدول زمانی اعلام شده، فردا ۱۷ فروردین کارت ورود به آزمون وکالت ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. روز ۱۹ فروردین نیز برای رفع نقص احتمالی کارت تعیین شده است.

درحالی‌که با بالاگرفتن آمار ابتلا و مرگ بر اثر کرونا در کشور، گمانه‌زنی‌هایی درباره لغو آزمون وکالت روز ۲۰ فروردین مطرح شده بود، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در دو مصاحبه جداگانه با خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران جوان بر برگزاری آزمون در موعد مقرر تاکید و اعلام کرد که کارت ورود به جلسه آزمون طبق اعلام قبلی روز ۱۷ فروردین منتشر خواهد شد.

بر این اساس، متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آزمون صبح روز جمعه ۲۰ فروردین در ۸۴ شهر کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی‌ست داوطلبانی که در اسفندماه کارت ورود به جلسه دریافت کرده بودند هم لازم است مجدداً کارت جدید را دریافت کنند.

منبع : پایگاه خبری اختبار

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.