×

افزایش دو برابری تعرفه خدمات شورا های حل اختلاف در لایحه بودجه 92

افزایش دو برابری تعرفه خدمات شورا های حل اختلاف در لایحه بودجه 92

محمدعلی اسفنانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود درآمد حاصل از افزایش تعرفه خدمات شوراهای حل اختلاف، صرف بیمه کارکنان این شوراها خواهد شد چرا که کارکنان شوراهای حل اختلاف تاکنون تحت پوشش بیمه قرار نداشته اند

افزایش-دو-برابری-تعرفه-خدمات-شورا-های-حل-اختلاف-در-لایحه-بودجه-92

محمدعلی اسفنانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: درآمد حاصل از افزایش تعرفه خدمات شوراهای حل اختلاف، صرف بیمه کارکنان این شوراها خواهد شد چرا که کارکنان شوراهای حل اختلاف تاکنون تحت پوشش بیمه قرار نداشته اند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه به کاهش هفت درصدی بودجه قوه قضاییه در لایحه بودجه 92 نسبت به بودجه سال 91 اشاره کرد و گفت: سعی شده تا با افزایش تعرفه برخی خدمات قضایی، کسری بودجه دستگاه قضایی در سال 92 جبران شود.

اسفنانی درباره جلسات آینده کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز افزود: منتظر نظر شورای نگهبان درباره لایحه بودجه سال 92 هستیم و در صورت تایید لایحه از سوی شورا، جلسات کمیسیون از هفته آینده آغاز می شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، ادامه بررسی لایحه قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی را از جمله اولویت های کاری این کمیسیون عنوان کرد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.