×

آغاز پذیره نویسی صندوق های قابل معامله در بورس تا یک ماه آینده

آغاز پذیره نویسی صندوق های قابل معامله در بورس تا یک ماه آینده

آغاز پذیره نویسی صندوق های قابل معامله در بورس تا یک ماه آینده

آغاز-پذیره-نویسی-صندوق-های-قابل-معامله-در-بورس-تا-یک-ماه-آینده وکیل 


 مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس از آغاز پذیره نویسی صندوق های قابل معامله در بورس طی یک ماه آینده خبر داد و مزیت این صندوق ها را تشریح کرد.

محمودرضا خواجه نصیر-مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس-در گفت و گو با خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)از اولویت های جدی سازمان بورس راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس است که در حال حاضر مقررات آن آماده شده و در فاز نهایی شدن قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات عملیاتی صندوق های قابل معامله در بورس انجام شده است، افزود: با انجام اقدامات لازم ،طی یک ماه آینده پذیره نویسی صندوق های قابل در معامله در فرابورس آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این صندوق ها در اندازه بزرگ بوده و محودیتی در سقف سرمایه آن وجود ندارد،تصریح کرد:صندوق های قابل معامله در بورس گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند زیرا مدیریت سرمایه گذاری در این صندوق ها وجود داشته و هزینه معاملاتی آن مانند کارمزد خرید و فروش سهام است و واحدهای آن در لحظه صدور و ابطال می شود.

به گفته ی خواجه نصیر در این صندوق ها همانند صندوق های سرمایه گذاری سبد سهام تشکیل شده و از طریق سیستم آن لاین،قابلیت خرید و فروش واحد ها فراهم می شود.

وی ادامه داد:صندوق های قابل معامله، صندوق های مختلط بوده و بازدهی مطلوبی دارند همچنین این صندوق ها ابزار خوش معامله تری نسبت به صندوق های سرمایه گذاری هستند و به همین دلیل جزو ابزارهای جذاب هستند و سرمایه گذاران به راحتی می توانند نسبت به معامله این صندوق ها اقدام کنند.
 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.