×

وکیل متخصص در وکالت دعاوی حقوق کار در تهران

وکیل متخصص در وکالت دعاوی حقوق کار در تهران

وکیل متخصص در وکالت دعاوی حقوق کار در تهران

وکیل-متخصص-در-وکالت-دعاوی-حقوق-کار-در-تهران وکیل 

امروزه اقتصاد بیشتر کشورهای دنیا برپایه تلاش و کوشش کارگران بنا نهاده و در اصل قشر کارگر مبنای پیشرفت اقتصادی می باشد. از این رو رعایت حقوق کارگر و کارمند در تمامی نظام های حقوقی دنیا مورد توجه خاصی قرار گرفته است. چرا که احقاق حقوق کارگر احیای چرخه اقتصاد می باشد.

بر همین مبنا در سال 1369 مجلس شورای اسلامی قانونی را تحت عنوان قانون کار جهت تنظیم روابط کارگران و کارفرمایان تصویب نمود و مرجع رسیدگی به این قانون را مراجع شبه قضایی ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار داد.

درعین حال با وجود اهمیت حقوق کارگر، رسیدگی باید به نحوی باشد که موجب تضییع حق کارفرما نگردد. چرا که بی شک بدون کارفرمایان کارگران نیز کار و امرار معاشی نخواهند داشت.

از مهم ترین اصول احقاق حق در مراجع رسیدگی کننده حضور وکیل دعاوی حقوق کار در تهران جهت جلوگیری از صدور رأی های غیرمنطبق با قانون و یا غیرمنطبق با واقعیت می باشد. وکلای موسسه حقوقی جستجوی وکیل با بهره گیری از دانش تخصصی خود در زمینه روابط کار و استفاده از برترین شیوه های دفاع شکلی و ماهوی از دعاوی کارگران و کارفرمایان بهترین دفاع را جهت اجرای قانون و احقاق حق طرفین ارائه می دهند.

اختلافات معمول میان کارگر و صاحبکار

شانس دارد در روابط و قراردادی که میان طرفین کارگر و صاحبکار وجود دارد در روشی انجام مفاد قرارداد اختلافی حاصل گردد که این اختلافات ناشی از نداشتن انجام تعهدات قرارداد از جانب دو طرف یا یکی از آنان باشد و به این خاطر این اختلافات می بایست اول به طریق آشتی و میانجیگری حل و فصل و بر طرف شود.

مرجع حل اختلاف کارگر و صاحب کار

بر حسب ماده ی 157 قانون کار بازبینی و تصمیم‌گیری درباره دعاوی و اختلافات ناشی از اختلا‌ف شخصی میان صاحبکار و کارگر یا کارآموز از طریق هیات‌های تشخیص و هیئت حل اختلاف میسر می باشد.
اختلافات بین کارگر و صاحبکار موقعی وجود شرایط پایین که در ماده ی 157 قانون کار مطرح گردیده است، در این مراجع میسر می باشد:

- ناشی از انجام قانون کار و دیگر مقررات کار، قرارداد کارآموزی، موافقت نامه‌های کارگاهی یا پیمان‌های دسته‌جمعی کار باشد.

- آشتی میان دوطرف حاصل نشود.

در قانون کار، مراجع حل اختلاف به دو دسته هیئت های تشخیص (به عنوان مرجع بدوی) و هیئت های حل اختلاف (به عنوان مرجع تجدید نظر) تقسیم شده و در هر استان چندین هیئت تشخیص و حل اختلاف به تناسب وسعت آن استان پیش بینی گردیده است. موقعی ایجاد اختلاف در روابط کارگر و کارفرما ، کارگر می تواند ضمنا اگر مقوله مورد اختلاف از طریق آشتی مستقیم بین او و کارفرما حل نشود، از طریق انجمن صنفی کارگران و یا نماینده قانونی کارگران و کارفرما به اداره کار مربوطه برای طرح اختلاف رجوع نماید.

وکیل دعاوی حقوق کار در تهران برای کارفرما

اگر شما کارفرما هستید و در شهر تهران مشغول فعالیت می باشد ، بهتر است قبل از نوشتن قرارداد های استخدام با وکلای ما مشورت نمایید تا از بوجود آمدن مسائل و مشکلات بعدی پیشگیری نمایید.

اگر به عنوان کارفرما بدون علم به قانون وزارت کار قرارداد ببندید ممکن است در ادامه با کارگرتان به مشکل بخورید و با توجه به قراردادی که نوشتید نتوانید کاری انجام دهید.

سعی کنید وکیل دعاوی حقوق کار در تهران باتجربه و سابقه کار در پرونده های اداره کار استخدام کنید تا مشکلات این حیطه از پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی که می نویسد بر علیه شما نباشد و در هر زمان که صلاح دانستید بتوانید بهترین راه را اتخاب کنید.

همچنین اگر در ابتدا کار قرارداد محکمی نبستید و احساس می کنید در دادگاه ممکن است بر علیه شما استفاده شود حتما از وکلای وبسایت جستجوی وکیل استفاده کنید تا حد ضرر شما را مشخص کند و اگر می تواند باعث کاهش خسارات وارده به شما شود.

وکیل دعاوی حقوق کار در تهران برای کارگر

اگر به عنوان کارگر استخدام شده اید و حقوق شما پایمال شده است ، باید دا تنظیم دادخواست محکم و قوی به دادگاه از کارفرما شکایت نمایید تا به حق و حقوق خود برسید.

برای اینکار بهترین راه گرفتن وکیل دعاوی حقوق کار در تهران حرفه ای و باتجربه می باشد ، زیرا کارفرما ها معمولا وکیل های حرفه ای استخدام می کنند که در این مواقع به مشکل نخورند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.