×

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در تهران

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در تهران

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در تهران

وکیل-متخصص-دیوان-عدالت-اداری-در-تهران

پرونده دیوان عدالت اداری با توجه به سختی که دارد ، بهتر است شخصی که به امور آن مسلط است انجام دهد و گروه وکلای موسسه جستجوی وکیل با توجه به سابقه کاری که دارد توانسته است چندین وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در تهران را گرد هم جمع کند. ما در این مجموعه دارای وکلای دیوان با سابقه هستیم که می توانند شما را در حل پرونده کمک کنند.

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در تهران

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در تهران مرجع تخصصی و بالاترین مرجع اداری جهت رسیدگی به تظلم خواهی اشخاص و افراد جامعه اعم از حقیقی و حقوقی غیردولتی از اقدامات و تصمیمات مراجع دولتی و همچنین مرجع تجدید نظر خواهی از آرای مراجع شبه قضایی همچون کمیسیون ماده ۱۰۰ هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما هیات تشخیص مطالبات تامین اجتماعی و همچنین هیئت تشخیص مالیاتی می باشد.

وقتی صحبت از وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در تهران می کنیم، منظورمان وکیلی است که آشنا به قوانین و مقررات تخصصی در حوزه دیوان عدالت اداری می باشد. اکثر اشخاصی که در جامعه ما در دانشگاه های ما رشته حقوق فارغ التحصیل شده اند در مقطع کارشناسی شاید قوانین و مقرراتی که در دیوان عدالت اداری حرف اول را می زنند را مطالعه نکرده باشند و بسیاری از این حقوقدانان در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته هایی به غیر از رشته حقوق عمومی که در بر دارنده ی اری از این قوانین مرتبط می‌باشد، تحصیل نکرده اند.

بنابراین شاید بسیاری از وکلای مشغول به کار نسبت به این قوانین اطلاعی نداشته و مطالعاتی در این خصوص انجام نداده باشند که  در مورد پرونده‌های مطروحه در دیوان عدالت اداری  به پرونده های کیفری و حقوقی که در سایر مراجع قضایی مطرح می‌شوند بسیار کمتر می باشد بنابراین وکیلی می تواند به شما در این زمینه کمک نمایند که علاوه بر آشنایی با قوانین مربوطه تجربه کافی و آرای موفقی در دیوان عدالت اداری را کسب کرده باشد جهت فهم ساده تر موضوع ، برای  مثال در این خصوص یک می‌شود فرض بفرمایید رای در خصوص تخلف ساختمانی در حوزه شهر از کمیسیون ماده صد شهرداری صادر شده باشد.

این کمیسیون ها با اختیار حاصله از قانون برابر با ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها تشکیل می شود و با استناد به ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و تبصره های آن اقدام به صدور رای می نماید همچنین لازم به ذکر است که این کمیسیون ها شخصیت حقوقی مستقل ای نسبت به شهرداری دارا می باشند تبصره های ماده صد بسیار تخصصی و نکات ریزی را در خصوص تخلفات ساختمانی دارند بدین نحو که در بسیاری از آراء صادر شده از شعب دیوان عدالت اداری تنها و صرفاً به دلیل اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اشتباه این موضوعی را که منطبق با تبصره دیگری از این ماده بوده است را با یک تبصره دیگری اقدام به صدور رای نموده اند و صرفاً به همین دلیل رای صادر شده در دیوان عدالت اداری نقض شده است.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.