×

شورای نگهبان لایحه بودجه 92 را تایید کرد

شورای نگهبان لایحه بودجه 92 را تایید کرد

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسه غیر علنی حدود یک ساعته صبح امروز خانه ملت، در جلسه علنی که برای دقایق کوتاهی تشکیل شد، گفت ما در جلسه غیر علنی سخنان نمایندگان درباره موضوع انتخابات شوراها و هیئتهای نظارت را استماع کردیم

شورای-نگهبان-لایحه-بودجه-92-را-تایید-کرد

نائب رئیس اول مجلس اعلام کرد: شورای نگهبان لایحه بودجه سال 1392 کل کشور را تایید کرد.

سایت حقوقی خوشیاران به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسه غیر علنی حدود یک ساعته صبح امروز خانه ملت، در جلسه علنی که برای دقایق کوتاهی تشکیل شد، گفت: ما در جلسه غیر علنی سخنان نمایندگان درباره موضوع انتخابات شوراها و هیئتهای نظارت را استماع کردیم.

وی افزود:  ما منتظر نظر شورای نگهبان درباره لایحه بودجه سال 1392 کل کشور بودیم که هم اکنون نظر این شورا را درباره اصلاحاتی که روز گذشته در صحن علنی انجام دادیم دریافت کردیم.

ابوترابی فرد ادامه داد: براساس اطلاعات به دست آمده، شورای نگهبان به مصوبات روز گذشته مجلس ایرادی نگرفته و آن را تایید کرده است.

ابوترابی فرد همچنین گفت: لذا هم اکنون جلسه علنی را به اتمام می‌رسانیم و جلسه غیر علنی را برای ادامه مذاکراتمان برای انتخابات شوراها و هیئت‌های نظارت آغاز می‌کنیم.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.