×

وکالت جرایم سایبری در تهران

وکالت جرایم سایبری در تهران

بایستی بدانید که مجرمین سایبری برخلافکاران و بزهکاران افرادی بسیار زیرک می باشند که از ضریب هوشی بسیار بالایی برخوردار هستند پس طبیعتا مبارزه با این چنین افرادی که از ذکاوت بالایی برخوردارند، سخت تر است

وکالت-جرایم-سایبری-در-تهران وکیل 

بایستی بدانید که مجرمین سایبری برخلافکاران و بزهکاران افرادی بسیار زیرک می باشند که از ضریب هوشی بسیار بالایی برخوردار هستند پس طبیعتا مبارزه با این چنین افرادی که از ذکاوت بالایی برخوردارند، سخت تر است.

مصادیق جرم سایبری در فضای مجازی شامل مواردی که در قسمت زیر اشاره ای به آن شده می باشد:

شنود غیرمجاز

جعل کامپیوتری

جاسوسی کامپیوتری

سرقت کامپیوتری

کلاهبرداری کامپیوتری

جرایمی در رابطه با رعایت نکردن عفت و اخلاق عمومی

همه موارد بالا به عنوان جرم سایبری فضای مجازی دانسته می شوند پس بایستی کاربران همیشه مواظب اطلاعات خود در رایانه شخصی خود و لپ تاپ های خود باشند.

وکیل سایبری در تهران کیست و چه قابلیت هایی دارد؟

در واقع وکلای متخصص در هر زمینه ای ابتدا پس از طی مدارج تحصیلی و اخذ مدرک و … در آزمون های وکالت که سالی یک بار برگزار می شود شرکت می کنند و پس از قبولی، به مدت ۱۸ ماه دوره کارآموزی می گذرانند؛ بعد از گذراندن دوره کارآموزی دوباره یک آزمون دیگر شرکت می کنند و پس از پذیرش و نکول قسم به عنوان وکیل پایه یک دادگستری استخدام می شوند و این تازه یعنی شروع روند کسب تجربه.

زمانی به یک وکیل عبارت وکیل سایبری اطلاق می شود که ضمن کسب مدرک پایه یک دادگستری، در زمینه جرایم سایبری نیز تجربه کسب نموده باشد؛ از قابلیت های وکیل سایبری  تهران این است که می تواند پرونده های مرتبط با کلاهبرداری سایبری، هک های سایبری، هک شرکت های بزرگ و … را در محاکم قبول کند و با موفقیت آن ها را به مرحله اجرای احکام و موفقیت برساند.

کارهایی که وکیل جرایم رایانه ای در تهران میتواند برای شما انجام دهد عبارت است از:

الف- مشاوره تلفنی به صورت محدود و در حد چند سوال کاملا رایگان خواهد بود و این ادای دین ما به علمی که آن را آموخته ایم است و بابت آن نیاز به هیچ پرداختی نیست.

البته اگر موضوع بحث شما طولانی باشد و نیاز به مشاوره دقیق و فنی زیادی داشته باشد، حق مشاوره دریافت خواهد شد. (چه مشاوره تلفنی و چه مشاوره حضوری)

ب- مراجعه حضوری و عقد قرارداد وکالت که با توجه به میزان پیچیدگی پرونده هزینه آن متفاوت خواهد بود. برای نوع دوم پس از بررسی پرونده و مراحل دادرسی حق الزحمه تعریف شده و به صورت مرحله به مرحله با توجه به پیشرفت پرونده دریافت می شود.

مشاوره رایگان با وکیل سایبری

پرونده های جرایم سایبری

وکیل پایه یک جرایم اینترنتی

مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

وکیل برای کلاهبرداری اینترنتی

هزینه وکیل برای جرایم اینترنتی

وکیل سایبری شیراز

وکیل سایبری تهران

    

نظرات (2)

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.