×

دائمی شدن قانون بازرسی کل کشور روی میز مجلس

دائمی شدن قانون بازرسی کل کشور روی میز مجلس

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر دادگستری از بررسی طرح دائمی شدن قانون بازرسی کل کشور در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خبر داد

دائمی-شدن-قانون-بازرسی-کل-کشور-روی-میز-مجلس

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر دادگستری از بررسی طرح دائمی شدن قانون بازرسی کل کشور در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی میرکوهی اعلام کرد: اواسط امسال مهلت اجرای آزمایشی این قانون به مدت پنج سال به پایان می رسد. این مقام مسئول در وزارت دادگستری بررسی مواد پایانی لایحه قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی را از دیگر لوایح در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خواند و گفت: به احتمال زیاد بررسی این لایحه نیز در یک یا دو جلسه آینده کمیسیون به پایان می رسد.

وی به بررسی لایحه قانون جامع وکالت در جلسه روز پنج شنبه هفته گذشته کمیسیون لوایح دولت اشاره کرد و افزود: چند ماده از این لایحه در جلسه اخیر کمیسیون لوایح دولت بررسی شد و مابقی مواد در جلسه آتی کمیسیون که روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود بررسی خواهد شد. معاون امور حقوقی و مجلس وزیر دادگستری همچنین لوایح پلیس قضایی و اصلاح قانون آیین دادرسی مدنی را جز لوایح قضایی در دستور کار هیات وزیران عنوان کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.