×

آرشیو کامل دو ماهنامه ارش، نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی

آرشیو کامل دو ماهنامه ارش، نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی

آرشیو کامل دو ماهنامه ارش، نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی

آرشیو-کامل-دو-ماهنامه-ارش،-نشریه-داخلی-سازمان-پزشکی-قانونی

شماره پنجاهم دو ماهنامه "ارش"، نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی کشور، در 30 صفحه منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این شماره از نشریه ارش گزارش بیست و ششمین همایش مدیران سازمان، گزارش بازدید نمایندگان مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات وزارت بهداشت از مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، گزارش افتتاح ساختمان جدیدی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران و گزارشی از مسابقات فرهنگی سازمان در اسفند سال گذشته منتشر شده است.انتشار گزارشی از فعالیت و عملکرد سازمان در حوزه های مختلف طی سه سال گذشته از دیگر مطالب مندرج در پنجاهمین شماره نشریه ارش است. در این شماره نشربه مطالبی همچون رویدادهای استانی، اخبار ستادی، انتشارات مرکز تحقیقات و گزارشی از فعالیت های دفتر تدوین کتب مرجع پزشکی قانونی نیز وجود دارد.

دریافت فایل pdf نشریه

شماره چهل و نهم دو ماهنامه "ارش" نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی کشور،
در 32 صفحه منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این شماره از نشریه ارش، گزارش کارگاه ژنتیک قانونی در تشخیص هویت، تودیع و معارفه جمعی از مدیران ستادی و استانی، انتشارات مرکز تحقیقات، اخبار و رویدادهای ستادی و استانی و ... منتشر شده است.
در بخش سفرهای استانی این شماره هم گزارش سفر رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و هیات همراه به اداره کل پزشکی قانونی استان خراسان جنوبی درج شده‌ است.شماره چهل و نهم نشریه ارش همچنین گزارشی از دیدار مدیران کل استانی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ممنتشر کرده است.
دانلود شماره 49 نشریه ارش

شماره چهل و هشتم دو ماهنامه "ارش" نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی کشور، در 32 صفحه منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این شماره از نشریه ارش، گزارش اقدامات صورت گرفته در زلزله آذربایجان شرقی و نقش پزشکی قانونی در این حادثه، پرونده سقط درمانی در سال 1390، اخبار و رویدادهای ستادی و استانی و ... منتشر شده است.
در بخش سفرهای استانی این شماره هم گزارش سفر رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و هیات همراه به اداره کل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی درج شده‌ است.شماره چهل و هشتم نشریه ارش همچنین گزارشی از حضور کارشناسان پزشکی قانونی ایران در کنگره بین‌المللی پزشکی قانونی در ترکیه منتشر کرده است.

دانلود شماره 48 نشریه ارش 

شماره چهل و هفتم دو ماهنامه "ارش" نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی کشور، در 28 صفحه منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این شماره از نشریه ارش گزارش بیست و پنجمین همایش مدیران سازمان، گزارش عملکرد ادارات کل پزشکی قانونی استان ها و پرونده ای در خصوص میزان تلفات قرص برنج طی چهار ساله اخیر منتشر شده است.

در بخش سفرهای استانی این شماره هم گزارش سفر رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و هیات همراه به اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان درج شده‌ است.شماره چهل و هفتم نشریه ارش همچنین در گزارشی ویژه به تحلیل آمار نگاهی به آمار و ارقام مراجعات پزشکی قانونی پرداخته که در آن به آمار هشت حادثه در 31 استان کشور اشاره شده‌است.

دانلود شماره 47 نشریه ارش 
پرونده شماره46 ارش، نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی کشور به تصویب اساسنامه مرکز تحقیقات پزشکی قانونی اختصاص دارد و در آن موانع گذشته و پیش روی این مرکز مورد بررسی قرار گرفته است.

خبر بازدید وزیر بهداشت از مرکز پزشکی آزماشگاهی استان تهران (کهریزک) و تأکید وزیر بهداشت بر ضرورت راه اندازی رشته فوق تخصصی پزشکی قانونی بخش آغازین و استان تهران، پرونده استانی این شماره نشریه ارش است که ضمن گفتگو با دکتر نازپرور، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، توفیقات و مشکلات مراکز استانی هم توسط روسای مراکز این استان مطرح شده است.

شیوع بازی خطرناک خفه کردن در نوجوانان آمریکایی و بررسی نرم افزار تحلیل تصاویر دیجیتال پاتولوژی دو مطلب جدید در بخش تازه های پزشکی قانونی این شماره است.

شماره 46 نشریه "ارش" را از اینجا دریافت کنید.

در شماره 45 نشریه ارش، پرونده ای جامع به مبحث سقط درمانی اختصاص دارد و قوانین، راهکارها، شرایط لازم برای صدور مجوز سقط درمانی، عناصر جرم سقط جنین، دلایل موجه حکم ثانویه جواز، پذیرش و رد درخواست های سقط جنین، مورد بررسی قرار گرفته است.
گزارش نوزدهمین اجلاس جهانی پزشکی قانونی در پرتغال از دیگر مطالب شماره جدید ارش است که در آن به تاریخچه شکل گیری انجمن بین المللی پزشکی قانونی (IAFS) و دیدار مقامات ایرانی با رییس کنفرانس و سایر مقامات شرکت کننده در این کنفرانس پرداخته شده است.
دانلود شماره 45 نشریه ارش
در این شماره از نشریه ارش پرونده بازدیدهای رییس سازمان، رویدادهای استانی و ستادی و نمودار حوادث پنج ماهه کشور منتشر شده است.
در بخش پرونده‌های استانی این شماره، گزارشی از اداره کل پزشکی قانونی قزوین، معرفی و برخی مشکلات و کاستی های آن را می خوانید که در قالب گفت و گوهایی با مسوولان استانی تهیه شده است. این نشریه همچنین در گزارشی ویژه به تحلیل آمار غرق شدگی در نقاط مختلف کشور پرداخته است. گفت و گو با مدیرکل امور کمیسیون های پزشکی سازمان با موضوع قصور پزشکان را نیز در این شماره می خوانید. گفتنی است آموزش، تازه های پزشکی قانونی، همکار، رقابت،‌ تجربه و ... از دیگر صفحات شماره 44 دو ماهنامه ارش است.

فایل نشریه از اینجا قابل دریافت است.

در این شماره موضوع تصادفات و دو پرونده استانی دیده می شود. همچنین در گزارشی از همایش مدیران سازمان پزشکی قانونی در گلستان، آخرین مسایل و مشکلات سازمان به نقل از معاونین و مدیران کل سازمان مطرح شده است. پرونده این شماره نشریه ارش به موضوع تصادف اختصاص دارد که در آن استناد آمار سازمان پزشکی قانونی در گفتگو با علی خادمی، مسوول واحد آمار این سازمان بررسی شده است. 
پرونده های استانی آخرین شماره نشریه داخلی سازمان پزشکی قانونی به سقوط هواپیما در ارومیه و مشکلات و معضلات اداره کل پزشکی قانونی استان گلستان اختصاص دارد.
دانلود شماره 43 نشریه ارش

در شماره جدید این نشریه با تغییراتی در سایز و تعداد صفحات، به دو پرونده مهم پرداخته شده است. نزاع، علل، آمارها و راهکارها یکی از این دو پرونده این شماره "ارش" را تشکیل می دهد که مصاحبه هایی از دکتر عبدالرزاق برزگر، معاون پزشکی آزمایشگاهی سازمان، دکتر سعید خراط ها، پژوهشگر حوزه اجتماعی، دکتر حسین ابراهیمی مقدم، روانشناس و استاد دانشگاه، یک گزارش کوتاه از فراوانی نزاع در استان ها و گفتگو با افرادی که به دلیل نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند، در آن درج شده است.
پرونده استانی این شماره هم به استان خراسان رضوی و مشکلات پیش روی پزشکی قانونی این استان اختصاص دارد. 
دانلود شماره 42 نشریه ارش

در این شماره می خوانید:
بیست و دومین همایش فصلی مدیران/ حضور در چهارمین کنگره پزشکی قانونی کشورهای اسلامی/ تاریخچه پزشکی قانونی خراسان شمالی/ تاریخچه پزشکی قانونی خراسان جنوبی/ گفتگو با رییس سازمان/ اینجا واحد شهرری است/ ورزش در محیط کار/ کارشناسی جهت تحقق عدالت در سیستم قضایی

دانلود شماره 41 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان پزشکی قانونی کشور/ بیست و یکمین همایش فصلی مدیران/  تاریخچه پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری/ تاریخچه پزشکی قانونی خراسان رضوی/ گفتگو با همکاران امور مالی/برگزاری همایش سراسری طب و قضا/ با راهیان نور/ بررسی خطرات مرکز کالبد گشایی

  دانلود شماره 40 نشریه ارش

تاریخچه پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری/ تاریخچه پزشکی قانونی استان تهران/ انتخاب اداره کل روابط عمومی سازمان بعنون روابط عمومی برتر در قوه قضائیه/بیستمین همایش فصلی مدیران/ برگزاری مراسم جشن بزرگ غدیر/اینجا واحد شمال است/  دومین همایش سراسری طب و قضا/ گفتگو با دکتر ستاره دبیر اجرایی همایش طب و قضا/ گفتگو با همکاران واحد نقلیه ستد سازمان/ اصول مستند سازی در سازمان

دانلود شماره 39 نشریه ارش

 

 


مراسم تودیع و معارفه رییس قوه قضائیه/ تاریخچه پزشکی قانونی استان اصفهان/ تاریخچه پزشکی قانونی استان ایلام/برگزاری اولین کنگره بین المللی صحنه جرم و دویمن کنگره کشوری بررسی صحنه جرم/  اولین کنگره بین المللی صحنه جرم و دویمن کنگره کشوری بررسی صحنه جرم شروع به کار کرد/ پایان کار  اولین کنگره بین المللی صحنه جرم و دویمن کنگره کشوری بررسی صحنه جرم/ حضور رییس سازمان در نمایشگاه جامع عملکرد سی ساله قوه قضائیه/ گفتگو با همکاران کارگزینی/ اینجا واحد شرق است/ گفتگو با مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران/ کروماتوگرافی لایه نازک چگونه عمل می کند

دانلود شماره 38 نشریه ارش

در این شماره می خوانید:
سازمان در آیینه رسانه/ بازدید اعضای کمیسیون قضایی از مرکز تحقیقات/ اولین دوره آموزش پیشرفته تشخیص هویت بقایای انسانی/ تاریخچه پزشکی قانونی استان اردبیل/ دیدار رییس سازمان با حضرات آیات عظام در قم/برگزاری جلسات شورای پژوهشی/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/ گفتگو با مسئول کتابخانه/ اینجا واحد جنوب است/ گفتگو با مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران/ جنبه های قانونی عوارض ناشی از CPR/ پژوهشی در پدیده کودک آزاری/ ایمنی در آزمایشگاه ایمنی کار با گازهای فشرده

دانلود شماره 37 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
همایش سراسری طب و قضا/ هیجدهمین همایش فصلی مدیران/ برگزاری همایش یکروزه رابطین روابط عمومی استانها/ سازمان در آیینه رسانه/ تاریخچه پزشکی قانونی استان آذربایجان غربی/  اخبار استانی/ گفتگو با فرزند شهید آیت الله اشرفی اصفهانی/ اهمیت کالبد گشایی در دادرسی های قضایی/ آشنایی با اداره کل کمیسیونهای پزشکی قانونی/ دستورالعمل کاربردی/ نتایج ارزشیابی در تصمیمات اداری

دانلود شماره 36 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:

هفدهمین همایش فصلی مدیران/  اخبار ستادی/ تاریخچه پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی/  اخبار استانی/ سازمان در آیینه رسانه/ گفتگو با باجه نشینان پذیرش/ گفتگو با دکتر سید مهدی صابری/ استاندارد مدیریت کیفیتآزمایشگاهی 17025 iso/ استاندارد سازی/ مدیریت و آفات آن در دیدگاه اسلام/ در مورد قرص برنج بیشتر بدانیم

دانلود شماره 35 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:

  سازمان در آیینه رسانه/ سفر کارشناسان سازمان به آلمان/ اخبار استانی/  اخبار استانی/ گفتگو با دکتر فامیلی/ گفتگو با سرپررست اداره رفاه سازمان/ عوارض اسکلتی عضلانی در کاربران رایانه/ نحوه کنترل و برخورد با مصدومین عصبی در پزشکی قانونی

دانلود شماره 34نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
شانزدهمین همایش فصلی مدیران/ اولین همایش مسوولین آزمایشگاهی سازمان/ برگزاری گردهمایی یکروزه مسئولین و کارکنان حفاظت و اطلاعات سازمان/ اخبار ستادی/  سازمان در آیینه رسانه/ اخبار استانها/ اتوپسی/ گفتگو با خانم دکتر اخگری/ ضوابط تمدید قرارداد استخدام پیمانی/ از تعاونی مصرف اعتبار مصرف چه خبر

دانلود شماره 33 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
مراسم گرامیداشت عید غدیر خم در سازمان/ دادستان کل کشور خواستار افزایش بودجه سازمان/ تودیع و معارفه رییس حفاظت و اطلاعات سازمان// اخبار ستادی/ اخبار استانی/ گفتگو با معاون اداری و مالی/ گفتگو با مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان/ آشنایی یا ضوابط نقل و انتقالحق بیمه و صندوق بیمه ای/ اخبار علمی

دانلود شماره 32 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  پانزدهیمن همایش فصلی مدیران کل پزشکی قانونی/ ساختمان تملیکی مرکز تنکابن افتتاح شد/  اخبار استانی/ اخبار استانی/گفتگو با معاون آموزش و پژوهش/ صحنه ضد جرم/ آشنایی با 5s/  اخبار علمی

دانلود شماره 31 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی اردبیل/  آزمایشگاه کنترل کیفی مرکزی پزشکی قانونی راه اندازی شد/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/  اخبار علمی

دانلود شماره 30 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
آغاز به کار دومین نشست روسای پزشکی قانونی کشورهای اسلامی/ تودیع و معارفه رییس سازمان/ اخبار استانی/  اخبار استانی/ تجارت الکترونیک/  اخبار علمی

دانلود شماره 29 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
چهاردهمین همایش فصلی مدیران/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/  اخبار علمی

دانلود شماره 28 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
پیام نورزوی رهبر معظم انقلاب/ سیزدهمین همایش فصلی مدیران/ کنفرانس مطبوعاتی رییس سازمان/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/ گفتگو با مدیر کل طرح و برنامه سازمان/  اخبار علمی

دانلود شماره 27 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
مراسم بزرگداشت 28 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ برگزاری دومین کنگره بین المللی  پزشکی قانونی/ سومین همایش سراسری مسئولین حفاظت و اطلاعات سازمان/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/ گفتگو با دکتر خدادوست/ اخبار علمی

دانلود شماره 26 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  دوازدهیمن همایش فصلی مدیران کل پزشکی قانونی/ کنفرانس مطبوعاتی رییس سازمان/ طرح مسائل پزشکی قانونی در شورای قضایی هرمزگان/ برگزاری اولین همایش بودجه در پزشکی قانونی/  اخبار استانی/ اخبار استانی/مذهبی/  اخبار علمی

دانلود شماره 25 نشریه ارش
 
در این شماره می خوانید:
دومین گنگره بین المللی پزشکی قانونی کشورهای اسلامی/ بازتاب مطبوعاتی حضور ایران در اردن/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/  اخبار علمی

دانلود شماره 24 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  افتتاح فاز 2 مرکز تحقیقان کهریزک/ مراسم تودیع و معارفه مدیر کل خراسان جنوبی/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/  مذهبی/ اخبار علمی

دانلود شماره 23 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  یازدهمین همایش فصلی مدیران/ دیدار رییس سازمان با پرسنل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی / اخبار ستادی/ اخبار استانی/  مذهبی/ اخبار علمی

دانلود شماره 22 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  دهمین همایش فصلی مدیران/  دیدار رییس سازمان با روسای نظام پزشکی آذربایجان شرقی/ دیدار رییس سازمان با پرسنل پزشکی قانونی خوزستان/ کنفرانس مطبوعاتی رییس سازمان با خبرنگاران در اهواز/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/  مذهبی/ اخبار علمی

دانلود شماره 21 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  مراسم 22 بهمن/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/  مذهبی/ اخبار علمی

دانلود شماره 20 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
نهمین همایش فصلی مدیران/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/  نگاهی بر عملکرد سازمان در سانجه c-130 / گفتگو با دکتر قدیانی/ مذهبی

دانلود شماره 19 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
روز پزشک/اخبار ستادی/ اخبار استانی/  مذهبی/ مصاحبه با دکتر عابدی/ اکستازی/ آشنایی با قانون

دانلود شماره 18 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  گزارش/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/ آشنایی با قوانین و مقررات اداری/ مصاحبه با دکتر مسجدی/ سقط جنین

دانلود شماره 17 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
بازتاب افتتاح کهریزک/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/  راهکارهایی برای مدیران

دانلود شماره 16 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
طلیعه فجر/ اخبار ستادی/ اخبار استانی/  آشنایی با مواد مخدر/ در تماشاگه بهار/ انتخابات نظام پزشکی

دانلود شماره 15 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  همایش فصلی مدیران/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/ گفتگو با دکتر سلطانی/ سوختگی/ معرفی اتوماسیون اداری/ سلامت در خانواده

دانلود شماره 14 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
گزارش/ همایش تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشسته/ گزارش از رییس سازمان/ گفتگو/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/ کشور آفتاب نیمه شب/ واژه های پزشکی

دانلود شماره 13 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  ششمین همایش فصلی مدیران/ بازتاب کنگره کشورهای اسلامی/ بازتاب رسانه ای/   اخبار ستادی/ اخبار استانی/ گزارش از معاونت اداری و مالی/ مارگزیدگی/ مصائب یک راننده

دانلود شماره 12 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
گزارش اولین گنگره بین المللی پزشکی قانونی کشورهای اسلامی/ بیانیه پایانی گنگره بین المللی پزشکی قانونی کشورهای اسلامی/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/ گفتگو با مدیر کل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان/ آشنایی با سازمان پزشکی قانونی ترکیه/ 20 شایستگی مهم مدیریتی

دانلود شماره 11 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
گفتگو با رییس سازمان/ اولین همایش مسئولان روابط عمومی استانها/ گزارش از واحد نقلیه/ روانپزشک داریم/ گفتگو با دکتر بوشهری/ آشنایی با سازمان پزشکی قانونی آلمان

دانلود شماره 10 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
همایش بررسی چشم انداز 20 ساله سازمان/  اولین گنگره بین المللی پزشکی قانونی کشورهای اسلامی/ مراحل آموزش سیستماتیک آموزشی/ انجمن پزشکی قانونی بریتانیا/ رموز موفقیت کارکنان/ آنچه کارکنان سالن تشریح باید بدانند

دانلود شماره 9  نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
رییس سازمان در نشریه ماوی/ گفتگو با معاون امور آزمایشگاهی/ باید مسئولیت کارمندان را افزایش داد/ شما چگونه تصمیم می گیرید/ آنچه کارکنان سالن تشریح باید بدانند/ نگاهی گذرا به کنسول اروپا/  اخبار ستادی/ اخبار استانی/ مذهبی/ حمایتهای سازمان قابل تقدیر است/ گفتگو با مسئول روابط عمومی کرمان

دانلود شماره 8  نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  فکر نکنید مشکلات خود بخود رفع می شود/  آنچه کارکنان سالن تشریح باید بدانند/ چند نکته مهم درباره گاز منو اکسید کربن/ گزارش/ این زن حرف نمی زند/ نیاز سنجی آموزشی/ رییس سازمان در جمع پرسنل کرمان/ آشنایی با برخی واحدهای پزشکی قانونی تهران/ کوچک اما فربه تر از یک استان/ گزارشی از وضعیت کهریزک/ گفتگو با مدیر نمونه سازمان/ بررسی عوامل موثر بر استرس جوانان/  اخبار ستادی/ اخبار استانی

دانلود شماره 7  نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  گفتگو با مدیر کل پزشکی قانونی یزد/ رضایت شغلی/ آیا می دانید چگونه به هدفتان برسید/ آنچه کارکنان سالن تشریح باید بدانند/ دیدار با رییس پزشکی قانونی ترکیه/ کنگره پزشکی قانونی اروپا/ خشونت علیه زنان/ جنبش جهان سوم برای مقابله با بهره کشی از زنان/ بررسی عوامل موثر بر استرس جوانان/ انتصاب/   اخبار ستادی/ اخبار استانی/ استخدام

دانلود شماره 6  نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
  رییس سازمان در جمع پرسنل نظام پزشکی کرج/   اخبار ستادی/ اخبار استانی/ اعلام برندگان قرعه کشی تعاونی اعتبار/ گفتگو با کدیر کل رسیدگی به شکایات/ گفتگو با هماران حفاظت فیزیکی/ گفتگو با مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری/ موانع راهتان را بشناسید/ آموزش پودمانی چیست/ بررسی قوانین تعلیم و تربیت/ مذهبی

دانلود شماره 5 نشریه ارش
در این شماره می خوانید:
حکایت کودک آزاری/ آشنایی با انجمن جهانی پزشکی/ مروری بر اخلاق پزشکی/ چگونه افراد را به عامل انگیزه مجهز کنیم/ گفتگو با معاونت پژوهشی/ گفتگو با دکتر نیکفر/ گفتگو با مدیر کل پزشکی قانونی خراسان/ گزارش سومین همایش فصلی مدیران/   اخبار ستادی/ اخبار استانی/ مجله علمی پزشکی قانونی منتشر شد

دانلود شماره 4  نشریه ارش

 

منبع : سازمان پزشکی قانونی کشور

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.