×

اطلاعیه شماره 1 و 2 فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 92

اطلاعیه شماره 1 و 2 فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 92

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در شهر تهران که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات مورد نظر را دارند، دعوت به همکاری می نماید مهلت ثبت نام از مورخه 31 4 1392 لغایت 9 5 1392 به مدت 10 روز می باشد

اطلاعیه-شماره-1-و-2-فراخوان-تأسیس-دفاتر-خدمات-الکترونیک-قضایی-سال-92

 

دستورالعمل ضوابط و شرایط تأسیس، فعالیت و انحلال دفتر خدمات الکترونیک قضایی + PDF

دانلود راهنمای ثبت نام سامانه خدمات الکترونیک قضایی

گردش کار دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی+اطلاعات تکمیلی

هر آنچه که باید از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی بدانید

 

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در شهر تهران که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات مورد نظر را دارند، دعوت به همکاری می نماید. مهلت ثبت نام از مورخه 31/4/1392 لغایت 9/5/1392 به مدت 10 روز می باشد. ثبت نام فقط از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir انجام می شود. 

اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره 2 از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir قابل دریافت است.
 
• پاسخ گویی به سئوالات تنها از طریق شماره تلفن 63974048 امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود. • مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد. 
 
نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه اینترنتی اقدام خواهد شد.
 
فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکز غیر قابل استناد است.

شرایط عمومی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
 
2- التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه
 
3- تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی
 
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر
 
5- عدم سوء پیشینه کیفری
 
6- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
 
7- توانایی جسمی و روحی لازم

شرایط اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:

1- دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضایی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه های علمیه
 
2- داشتن حداقل بیست و پنج سال سن
 
3- دارا بودن پنج سال سابقه کار مرتبط
 
4- دارا بودن اطلاعات پایه و مهارت کار با رایانه 
 
علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی فوق، افرادی که دارای سوابق خدمتی تایید شده باشند به تشخیص اداره کل خدمات قضایی، در اولویت قرار دارند.

توجه: دریافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذیل ممنوع می باشد:

1- وکلای دادگستری و مشاوران و وکلای  موضوع ماده 187 (مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه) و کارشناسان رسمی دادگستری
 
2- قضات و سردفترانی که به انفصال دائم محکوم شده و این محکومیت قطعیت یافته است
 
3- شاغلان به امر تجارت طبق تعریف ماده 2 قانون تجارت
 
4- کارمندان و مستخدمان دولت و کارمندان موسسات عمومی غیر دولتی
 

سوالات متداول در رابطه با ثبت نام مجوز جهت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

هر آنچه که باید از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی بدانید

منبع : درگاه خدمات الکترونیک قضایی

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • farzane1392-04-31 پاسخ

    کاش شرط 5 سال سابقه رو نداشت..

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.