×

شکایت مصوبه 74 هزار میلیاردی در دستور هیات عمومی این هفته دیوان عدالت نیست

شکایت مصوبه 74 هزار میلیاردی در دستور هیات عمومی این هفته دیوان عدالت نیست

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت دستور موقت برای توقف مصوبه 74 هزار میلیاردی دولت همچنان واقع است و البته این شکایت در جلسه این هفته هیات عمومی دیوان بررسی نمی‌شود

شکایت-مصوبه-74-هزار-میلیاردی-در-دستور-هیات-عمومی-این-هفته-دیوان-عدالت-نیست

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: دستور موقت برای توقف مصوبه 74 هزار میلیاردی دولت همچنان واقع است و البته این شکایت در جلسه این هفته هیات عمومی دیوان بررسی نمی‌شود.

علی اکبر بختیاری در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شکایت مصوبه 74 هزار میلیاردی دولت در جلسه این هفته هیات عمومی دیوان عدالت بررسی نمی‌شود.

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با بیان اینکه دستور موقت برای توقف مصوبه 74 هزار میلیاردی دولت همچنان واقع است خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل قانونی و استعلام از افراد به این شکایت در هیات عمومی دیوان عدالت رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است؛ چندی قبل با شکایت احمد توکلی، سازمان بازرسی کل کشور و یک شخصیت حقیقی اجرای مصوبه مجمع عمومی بانک مرکزی با رای شعبه دیوان عدالت متوقف شد. بر اساس این مصوبه مجمع عمومی نرخ دلار را دو هزار و 500 تومان تعیین کرده و مابه تفاوت آن نسبت به ارز هزار و 226 تومانی به عدد 74 هزار میلیارد تومان رسیده که این مبلغ به عنوان بدهی بانک مرکزی به دولت تلقی شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.