×

حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه، جدیدترین اثر آیت الله اردبیلی منتشر شد

حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه، جدیدترین اثر آیت الله اردبیلی منتشر شد

این کتاب نخستین جلد از مجموعه سه جلدی آن است که شامل موضوعاتی مانند کلیات دادرسی اسلامی، دادرسی کیفری، ادله اثبات دعوا و کلیات حقوق جزای اسلامی و حدود و موضوعات دیگر مرتبط با این حوزه است

حقوق-و-دادرسی-کیفری-در-آینه-فقه،-جدیدترین-اثر-آیت-الله-اردبیلی-منتشر-شد وکیل 

این کتاب نخستین جلد از مجموعه سه جلدی آن است که شامل موضوعاتی مانند کلیات دادرسی اسلامی، دادرسی کیفری، ادله اثبات دعوا و کلیات حقوق جزای اسلامی و حدود و موضوعات دیگر مرتبط با این حوزه است.

به گزارش رساله حقوق به نقل ازاجتهاد، مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به انتشار کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» افزود: به همت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی و با همکاری دفتر معظم له، کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه»، جدیدترین اثر مکتوب آیت‌الله موسوی اردبیلی به زیور چاپ آراسته شد.

بهمن بابیزان ادامه داد: این کتاب گرانقدر حاصل 12 سال مجاهدت علمی و پژوهشی آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی و جمعی از برجسته ترین شاگردان معظم له در حوزه حقوق بین الملل و حقوق قضایی است.
وی بیان داشت: این کتاب نخستین جلد از مجموعه سه جلدی آن است که شامل موضوعاتی مانند کلیات دادرسی اسلامی، دادرسی کیفری، ادله اثبات دعوا و کلیات حقوق جزای اسلامی و حدود و موضوعات دیگر مرتبط با این حوزه است.

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به عمق علمی و فقهی این اثر بیان کرد: کتاب ارزشمند «حقوق و دادرسی کیفیری در آینه فقه (1)» که حاوی دیدگاه های علمی و فقهی آیت‌الله موسوی اردبیلی در زمینه مسائل مختلف قضایی و حقوقی است و شامل مجموعه ای از استفتائات و دیدگاه های بدیع معظم له در این حوزه است راهگشای قضات و مسئولین دستگاه قضایی خواهد بود.

یادآور می شود: کتاب « حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه (1)» در 520 صفحه و در تیراژ 3000 نسخه و در قطع وزیری چاپ و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است

منبع : رساله حقوق

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.