×

توضیح دادگستری استان تهران در مورد دادگاه زن آمر به معروف

توضیح دادگستری استان تهران در مورد دادگاه زن آمر به معروف

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران به دنبال انتشار خبری در برخی از سایت‌های اینترنتی در تاریخ 20 مردادماه با عنوان «دادگاه زن آمر به معروف برگزار نشد» مطالبی را جهت تشحیذ و تنویر افکار عمومی منتشر کرد

توضیح-دادگستری-استان-تهران-در-مورد-دادگاه-زن-آمر-به-معروف

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران به دنبال انتشار خبری در برخی از سایت‌های اینترنتی در تاریخ 20 مردادماه با عنوان «دادگاه زن آمر به معروف برگزار نشد» مطالبی را جهت تشحیذ و تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

متن این توضیحات به شرح زیر است:

«نخست: با استناد به استعلام به عمل آمده از مرجع قضایی ذی‌ربط، علت تجدید وقت دادرسی پرونده مذکور، از سوی دادرس محترم شعبه 1147 دادگاه عمومی تهران به علت عدم وصول اخطاریه وقت رسیدگی به متهم و همچنین عدم حضور وی در جلسه دادرسی بوده است.

دوم: جلسه دادگاه با تصدی دادرس محترم شعبه تشکیل، ولیکن به دلایل یاد شده، موجبات رسیدگی فراهم نشده است. فلذا بخشی از خبر منتشره در سایت‌های اینترنتی در مورد عدم حضور متهم و همچنین عدم حضور قاضی منطبق با واقعیت نیست.
در پایان روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، موکدا برای چندمین بار به کلیه اصحاب رسانه‌های جمعی و ارباب جراید متذکر می شود، با توجه به حساسیت موضوعات مطروحه در مرجع قضایی، قبل از انتشار اخبار نسبت به بررسی صحت و سقم آن با استعلام از مبادی ذی صلاح اقدام لازم را معمول دارند.»

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.